REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas labiausiai matomų pasikeitimų artėjančiame Dakaro ralyje – pervadintos kategorijos. Dvi motobagių klasės, kurios dažnai tampa atspirties tašku jauniesiems talentams ateiti į ralio reido discipliną, o taip pat reikalauja kuklesnių investicijų nei moderniausi automobiliai, buvo pervadintos. Greičiausiųjų motobagių T3 grupė dabar vadinsis „Challenger“, o serijinių modelių, su nedideliais pakeitimas grupė T4, dabar bus vadinama SSV.

Vienas labiausiai matomų pasikeitimų artėjančiame Dakaro ralyje – pervadintos kategorijos. Dvi motobagių klasės, kurios dažnai tampa atspirties tašku jauniesiems talentams ateiti į ralio reido discipliną, o taip pat reikalauja kuklesnių investicijų nei moderniausi automobiliai, buvo pervadintos. Greičiausiųjų motobagių T3 grupė dabar vadinsis „Challenger“, o serijinių modelių, su nedideliais pakeitimas grupė T4, dabar bus vadinama SSV.

REKLAMA

Tiesa, nors pavadinimai yra tik kosmetiniai pakeitimai, šiose klasėse įvyko ir daugiau rokiruočių, kurios artėjančio Dakaro metu turėtų sukelti daug papildomų aistrų. „iGo2Dakar“ atkreipia dėmesį, kad greičiausieji buvusios T4 klasės pilotai perėjo į greitesnę, dabar jau „Challenger“ vadinamą klasę.

Vienas jų – amerikietis Austinas Jonesas, 2022 metais pelnęs pergalę T4 kategorijoje. Jam ramiai gyventi neleis Goczalų šeima, startuosiantys „Taurus T3 Max“ bolidais. Ankstesni sportininkų iš Lenkijos pasiekimai kalba patys už save: Erykas būdamas vos 18 metų jau spėjo pelnyti savo pirmąjį Dakaro nugalėtojo titulą, jo tėtis Marekas buvo trečias 2022 metais, o dėdė Michalas – ketvirtas 2021 m.

REKLAMA
REKLAMA

Prie greičiausiųjų kompanijos „Challenger“ klasėje jungiasi ir du kartus pasaulio čempiono titulą jau pelnęs Rokas Baciuška, prie starto linijos stosiantis su aukščiausią pasiekimą praėjusio sezono metu simbolizuojančiu 300 startiniu numeriu.

REKLAMA

Ispanė Cristina Gutiérrez (trečia 2022 m. ir ketvirta 2023 m.) taip pat sės prie „Challenger“ klasės „Taurus“ vairo turėdama aukščiausias ambicijas. Beje, šioje klasėje lenktyniaujantis Mitchas Guthrie šią transporto priemonę pažįsta kaip savo penkis pirštus, mat būtent jis ir sukūrė pradinę jos versiją.

Dar vienas, vienas daugiausiai patirties turinčių lenktynininkų klasėje, sieks vietos ant podiumo – triskart keturračių įskaitos nugalėtojas Ignacio Casale (laimėjęs 2014, 2018 ir 2020 m.) lenktyniaus „XYZ Yamaha“ motobagiu.

REKLAMA
REKLAMA

Nors nemažai sportininkų buvo „paaukštinti“ į „Challenger“ klasę, SSV klasės lenktynės bus ne ką mažiau įnirtingos, o jose dalyvaus net keli skirtingi gamintojai. „Can-Am“ išliko favoritais po to, kai pasirašė sutartį su João Ferreira ir Gerardu Farrésu, užėmusiais antrąją vietą 2019 ir 2022 m.

Nors jauno lenktynininko iš Portugalijos pasirodymas ankstesniame Dakare nebuvo vertas didelių aplodismentų (37 vieta T3 klasėje), jo sąskaitoje viena greičio ruožo pergalė ankstesniame Dakare ir iškovota pergalė „Rallye du Maroc“ SSV kategorijoje.

Pagrindinė portugalo varžovė paskutiniame W2RC etape buvo Sara Price, laimėjusi du greičio ruožus. Amerikietė, užsitikrinusi bilietą į Dakarą laimėdama „Sonora Rally Road“, dažnai sulaukia sportinių patarimų iš savo tautiečio ir partnerio Ricky Brabeco, kuris Dakaro ralyje jau turėtų jaustis lyg namų kieme.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„iGo2Dakar“ pastebi, kad svarbu turėti omenyje ir tai, jog motobagių klasių lyderiai dažnai „užauga“ iki automobilių klasės lenktynininkų. Štai, pavyzdžiui, žvilgtelėjus į „Ultimate“ startinį sąrašą galima pamatyti, kad tarp „Toyota Hilux“ vairuotojų, lenktyniaujančių dėl aukščiausių vietų, Sethas Quintero ir Guillaume'as de Meviusas savo karjerai Dakare ant keturių rašų T3 klasę panaudojo kaip trampliną.

Panašiai ir Pau Navarro, kuris įrodę savo gebėjimus T4 klasėje prieš gaudamas į rankas „X-raid Mini“ bolidą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų