Benediktui ir jo komandai varžybos prasidėjo penktadienio treniruotėmis. Jų metų paaiškėjo, jog automobilio gedimų šleifas pasivijo komandą iš 4-ojo etapo Latvijoje. Važiavimų metu Benedikto automobilyje pasigirdo neaiškūs garsai, indikuojantys potencialų gedimą. Po 4-ojo etapo Čirbai teko iš naujo perrinkti variklį, o prieš Vengriją sportininkas neturėjo progos tinkamai išbandyti naujai surinktą sistemą.
Aukodami treniruočių laiką, Benedikto komandos nariai ėmėsi tvarkyti BMW E32 Eurofighter bolidą: kilo įtarimas, jog gedimas nutiko sekvencinėje pavarų dėžėjė. Išardžius ją, komandos mechanikai pastebėjo, jog vienas pavarų dėžės velenas yra pavojingai skilęs, o atsarginių detalių komanda neturėjo.
Į pagalbą atėjo Olandijos atstovas Clint van Oort, skolindamas senesnę sekvencinės pavarų dėžės versiją, o vietinės Vengrijos atstovas Kevin Piskolty sugebėjo pasirūpinti visiškai naujos pavarų dėžės pristatymu. Sutvarkius gedimą Čirba išvažiavo į likusias treniruotes ir toliau sėkmingai tęsė varžybas.
Kvalifikacijoje lietuvis užėmė 5-ąją vietą. Pirmuoju važiavimu pelnė 71.5 taško, antruoju - įspūdingus 95 kvalifikacinius taškus.
Pirmasis porinis TOP32 važiavimas buvo numatytas su kolega iš Estijos - Oliver Randalu. Tačiau esto automobilio elektronikos gedimas kliudė sportininkui pasirodyti prie starto linijos, todėl Čirba trasą įveikė vienas ir automatiškai užsidirbo kelialapį į Top16 kovas.
TOP16 B. Čirbos laukė oponentas iš Izraelio - Itay Sadeh (tar. Itai Sade). Dėl klaidų pirmojo važiavimo metu ir netikslios važiuojamosios trajektorijos linijos Benediktas buvo priverstas pripažinti pralaimėjimą ir etapas lietuviui buvo baigtas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!