• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pietų Amerika. Dakaro ralis. Vėluojate į greičio ruožo finišą, kur turite pasitikti komandos ekipažą. Jūsų užduotis - nufilmuoti karštą komentarą. Ar bet kuri kita... Tiesą pasakius, mažai kam rūpi, kur ir kokiu tikslu važiuojate, o dar labiau – kodėl vėluojate. Karavanas eina. Spaudžiate akseleratorių, bet iškart atleidžiate, nes įkyriai pradeda cypti TRIPIS. Tai ženklas, kad iki organizatorių baudos jums liko kelios sekundės. Laužyti taisykles arba eiti prieš sistemą Dakaro ralyje sunkiai įmanoma. Sudėtingiausių planetos lenktynių organizatoriai įvairiausiomis taisyklėmis suvaržo komandas, dalyvius ir net savus. Viena pagrindinių kontrolės priemonių – GPS kelio knyga. Jau minėtas TRIPIS. Tokį ar panašų „draugelį“ Pietų Amerikoje vykstančių lenktynių rengėjai „įsodina” į kiekvieną oficialiai lenktynėms užregistruotą automobilį. Lenktynininkai gauna palydovinį GPS siųstuvą, o į lydinčius technikų, žiniasklaidos, kitų komandos narių automobilius įmontuojamas TRIPY. Šiais metais tai yra delno dydžio geltonas monitoriukas. Jis padeda naviguoti, t.y. organizatorių nurodytu maršrutu nuvažiuoti nuo vieno bivuako į kitą. Tačiau tuo pačiu užfiksuoja net mažiausią greičio pažeidimą. Įskaitant + 1 km per val. viršytą greitį. Arba nuklydimą (komandų serviso sunkvežimiai iš kelio išsukti teisės neturi). Nepaklusnius Dakaras baudžia.

Pietų Amerika. Dakaro ralis. Vėluojate į greičio ruožo finišą, kur turite pasitikti komandos ekipažą. Jūsų užduotis - nufilmuoti karštą komentarą. Ar bet kuri kita... Tiesą pasakius, mažai kam rūpi, kur ir kokiu tikslu važiuojate, o dar labiau – kodėl vėluojate. Karavanas eina. Spaudžiate akseleratorių, bet iškart atleidžiate, nes įkyriai pradeda cypti TRIPIS. Tai ženklas, kad iki organizatorių baudos jums liko kelios sekundės. Laužyti taisykles arba eiti prieš sistemą Dakaro ralyje sunkiai įmanoma. Sudėtingiausių planetos lenktynių organizatoriai įvairiausiomis taisyklėmis suvaržo komandas, dalyvius ir net savus. Viena pagrindinių kontrolės priemonių – GPS kelio knyga. Jau minėtas TRIPIS. Tokį ar panašų „draugelį“ Pietų Amerikoje vykstančių lenktynių rengėjai „įsodina” į kiekvieną oficialiai lenktynėms užregistruotą automobilį. Lenktynininkai gauna palydovinį GPS siųstuvą, o į lydinčius technikų, žiniasklaidos, kitų komandos narių automobilius įmontuojamas TRIPY. Šiais metais tai yra delno dydžio geltonas monitoriukas. Jis padeda naviguoti, t.y. organizatorių nurodytu maršrutu nuvažiuoti nuo vieno bivuako į kitą. Tačiau tuo pačiu užfiksuoja net mažiausią greičio pažeidimą. Įskaitant + 1 km per val. viršytą greitį. Arba nuklydimą (komandų serviso sunkvežimiai iš kelio išsukti teisės neturi). Nepaklusnius Dakaras baudžia.

REKLAMA

„Ar baudžia ir policija? Per trejus metus kelių patrulių buvau sustabdytas porą kartų. Abu kartus sulaukiau tik pastabų. Tikėtina, kad baudų būna, nes pervažiaviavimų iš bivuako į bivuaką ar iš greičio ruožo į greičio ruožą metu visiems galioja bendrosios kelių eismo taisyklės. Sakyčiau taip: greičio ribojimai Dakare yra visų pirma žaidimo taisyklės. Nori jį tęsti kuo ilgiau, būk geras, nekvailiok“, - sakė „General Financing team Pitlane“ žiniasklaidos komandos navigatorius Vitoldas Milius. Minimalus baudos dydis už TRIPIO užfiksuotą greičio pažeidimą yra 200 eurų. Maksimalus – 2000. Už lydinčių ekipažų nusižengimus baudos numatytos net jų komandų sportininkams. Tai virsta baudos minutėmis ir net diskvalifikacija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų