Yra automobilių pasaulyje tokia liūdna sąvoka, kaip „badge engineering“. Jos esmė tokia, kad skirtingų markių automobiliai gali skirtis tik emblemomis ar dar kokiu mažmožiu. Prieš pusšimtį metelių europiečiai krizeno matydami amerikonų sugebėjimą pardavinėti tą patį automobilį su plebėjiško „Chevrolet“, prabangaus „Cadillac“ ir dar velnias žino kokiomis emblemomis. Tačiau XXI a., palaiminus pardavimų specialistams, ši maža suktybė išplito tarsi epidemija po visą pasaulį.
Tipinis tokio požiūrio pavyzdys – naujasis „Nissan Terrano”. Japonai naująjį „Terrano“ šiomios dienomis pristatė Indijoje. Kadangi „Nissan“ ir „Renault“ koncernai dabar yra partneriai, naujasis „Nissan Terrano“ bus ne kas kita, kaip puikai žinomas „Dacia Duster“ su „Nissan“ emblema ir keliais firminiais dizaino štrichais. Tiesa, automobilio salone pokyčių jau daugiau – kitoks vairas, prietaisų skydas, medžiagos, multimedijos blokas ir net ortakiai.
Na o po variklio dangčiu slėpsis jau žinomi iš „Dacia Duster“ motorai – 1,6 litro darbo tūrio benzininis 102 a.g. motoras ir dvi (85 ir 110 a.g.) 1,5 litro darbo tūrio dyzelio versijos. Teigiama, kad „Nissan Terrano“ kaina bus maždaug 800-1200 JAV dolerių didesnė, nei prancūziškai-rumuniško giminaičio.