Frankfurto automobilių parodoje „Opel“ pristatė mažytį, miesto erdvei skirtą koncepcinį automobilį „Opel RAK e“.
Tokio tipo koncepcinius miesto automobilius dabar kuria tai vienas, tai kitas gamintojas. Tai yra gana rimtas ženklas, kad prabėgus keliems metams vienas ar kitas gamintojas ryšis pradėti serijinę tokio tipo automobilių gamybą.
„Opel“ koncepto salone yra krėslai dviems keleiviams, už jų sumontuoti elektros akumuliatoriai ir galinius ratus sukantis elektros motoras. Teigiama, kad baterijose sukauptos energijos užtektų 100 kilometrų kelio. Maksimalus automobilio greitis – 120 km/h. Tai ne stebuklas, bet kasdieniam važinėjimui mieste tokių galimybių užtekti turėtų. Svarbiausia, kad šiuo automobiliu važiuoti turėtų būti tikrai pigu – pasak „Opel“ specialistų, 100 kilometrų kelionė tokiu automobilių kainuotų vieną eurą.
„Opel RAK e“: pigaus miesto automobilio vizija. (nuotr. Gamintojo)
„Opel“ dar nieko neužsimena apie tokio ar panašaus automobilio serijinę gamybą. Tiesa, daug įdomesnė už šio konkretaus koncepto perspektyvas pasirodė bendra „Opel“ nuomonė dėl tokio tipo automobilių kainų politikos. „Opel“ teigia, kad nedideli miesto automobiliai su elektros varikliais negali kainuoti tiek, kiek dabar kainuoja premium segmento sedanas. „Opel“ marketologai teigia, kad tokio tipo automobilių kaina neturėtų viršyti psichologinės 10 tūkst. eurų ribos.