JAV interneto bendrovė "Yahoo" pristato patobulintą savo paieškos sistemos versiją. Pastaruoju metu "Yahoo" teko atlaikyti aršią konkurenciją su kitomis paieškos sistemomis, tokiomis kaip "Google", todėl korporacijai teko pakeisti savo paieškos puslapio dizainą.
"Dabar visi siekia padaryti paiešką kuo patogesne vartotojui", - pareiškė "Yahoo" paieškos ir interneto produktų skyriaus vyriausiasis viceprezidentas Jeffas Wyneris (Džefas Vaineris).
Jis pabrėžė, kad naujų "Yahoo" produktų užduotis, kaip ir anksčiau, yra didesnio vartotojų skaičiaus pritraukimas ir įplaukų iš paieškos užklausų didinimas.
J. Wyneris atmetė spėjimą, kad naujaisiais "Yahoo" produktais siekiama susilpninti savo rinką sėkmingai auginančią "Google" sistemą. Tačiau nuo šios "Yahoo" paieškoje bus tam tikrų bruožų, primenančių "Google" savybes.
J. Wynerio teigimu, "Yahoo" vartotojai taip pat turės galimybę kurti paieškos puslapius pagal savo kriterijus ir atrinkti informaciją užsienio kalba arba informaciją, skirtą vien tiktai suaugusiems vartotojams.
Be to, naujas paieškos dizainas padės vartotojams lengviau orientuotis "Yahoo" žiniose, taip pat informacijoje apie orą, parduotuves ir įvairius kultūros renginius.
“Reuters”-ELTA