Interneto vartai “Yahoo” (www.yahoo.com) savo svetainių tinkle pradėjo lankytojų apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti populiarios interneto žinučių programos “Yahoo Messenger” naudojimo ypatumus ir pageidaujamas naujas funkcijas.
Tarp naujų galimybių minimos draugų piktogramos, avatarai, žaidimai ir programos veikimas kitiems nematomu (stealth) režimu. Apklausos dalyviams taip pat siūloma pareikšti nuomonę apie galimybę šia programa klausytis muzikos ir keistis informacija apie savo muzikinius pomėgius. Pasak “CNet”, “Yahoo” apklausoje siūloma įvertinti galimybę susikurti asmeninį muzikos kanalą, kad bendraujant su draugais jie galėtų matyti, kokio atlikėjo dainos “Yahoo Messenger” vartotojas šiuo metu klausosi.
Apžvalgininkai teigia, kad klausinėdama internautų apie naujas patrauklias “Yahoo Messenger” galimybes ir reformuodama programą pagal jų nuomonę kompanija siekia dar labiau išplėsti jos naudotojų ratą. Gerinti “Yahoo Messenger” verčia įtempta konkurencija su “MSN.com” ir AOL interneto žinučių programomis: “Nielsen/NetRatings” duomenimis, praėjusį lapkritį “Yahoo Messenger” aktyviai naudojo apie 17 mln. žmonių, arba 12 proc. interneto vartotojų. Tuo tarpu “MSN Messenger” naudojo 27 mln., o interneto žinučių programų rinkos lyderę “AOL Messenger” - 28 mln. vartotojų.