• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijos informacijos ir leidybos grupė "Prof-media" įsigijo 35 procentus leidybos namų "Independent Media" akcijų. Ekspertų vertinimais, šis sandoris yra pirmasis dviejų leidybos grupių susiliejimo etapas. Jei grupės susijungs, Rusijos žiniasklaidos rinkoje atsiras didžiausia rinkos istorijoje žaidėja.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip primena agentūra RBK, "Independent Media" leidžia dienraščius "The Moscow Times", "St. Petersburg Times", "Vedomosti", "Na Rubliovke", žurnalus "Cosmopolitan", "Cosmo Magia", "Harper's Bazaar", "Domašnij očag", "Popular Mechanics" (kartu su "Hearst"), "Men's Health", FHM, "Yes", "Agrobiznes".

REKLAMA

Informacijos ir leidybos grupė "Prof-media" valdo akcijų paketus dienraščiuose "Izvestija", "Komsomolskaja pravda", "Sovetskij sport", "Ekspress-gazeta", žurnaluose "Ekspert", "Finansovyj direktor", radijo stotyse "Avtoradio", "Energija", "Novosti on-line", informacinėje agentūroje "Praim-TASS", platinimo tinkle "Segodnia-press". 2002 metų ataskaitoje grupė pažymėjo, kad metinė apyvarta "viršijo 90 milijonų JAV dolerių".

REKLAMA
REKLAMA

Iki praėjusios savaitės pabaigos 45 proc. "Independent Media" akcijų valdė Nyderlandų leidykla VNU (35 proc.) ir Šveicarijos grupė "Menatep SA" (10 proc.). Šias akcijas įsigijo "Independent Media" steigėjas ir generalinis direktorius Derkas Saueris, pasinaudodamas savo teisių išpirkimo teise. 35 proc. akcijų jis iš karto pardavė "Prof-Media" savininkams. Sandorio suma neskelbiama, tačiau rinkos dalyviai mano, jog 35 proc. "Independent Media" akcijų kainuoja ne mažiau 10 milijonų JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ekspertų nuomone, "Independent Media" paketo įsigijimas "Prof-Media" yra pirmasis dviejų grupių sujungimo etapas. "Akcijų pirkimas šiuo atveju yra prasmingas abiem pusėms tiktai tuo atveju, jei tai sudaro tam tikro proceso dalį. Pavyzdžiui, dviejų leidybos namų sujungimo procesą, - mano leidybos namų AFS valdybos pirmininkas Viktoras Škulevas. - Greičiausiai bendrovės masto apie aktyvesnę integraciją ir galimą sujungimą".

Jei grupės susijungs, rinkoje, "TNS Gallup Media" generalinio direktoriaus Ruslano Tagijevo teigimu, atsiras "didžiausias, rimčiausias žaidėjas". "Gallup" duomenimis, bendra "Prof-Media" leidinių auditorija Rusijoje sudarė 24,8 milijono žmonių, "Independent Media" - 6 milijonus.

ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų