Pramogų suaugusiems kompanija "Playboy Enterprises" mesdama iššūkį "Wal-Mart" pirmadienį (09.15) pakvietė pozuoti šio didžiausio pasaulyje parduotuvių tinklo darbuotojas, kurių nuotraukos būtų skelbiamos internete.
"Playboy" šiuo iššūkiu pademonstravo tam tikrą ironiją, nes kompanijos žurnalai šio tinklo parduotuvėse nepardavinėjami.
"Wal-Mart" darbuotojos garsėja savo linksma nuotaika ir "Playboy.com" dabar suteikia joms galimybę šypsotis prieš fotoaparatą", - sakoma "Playboy" pranešime spaudai.
Pastaraisiais metais "Playboy" išspausdino ne vieną kurios nors kompanijos darbuotojoms skirtą nuotraukų seriją, tarp kurių buvo "Starbucks" moterys" ir "Enron" moterys".
"Wal-Mart" atstovė spaudai Sarah Clark (Sara Klark) sakė, kad šis pasiūlymas "niekada net nebuvo svarstomas".
"Jei kartais kuri nors darbuotoja susidomės, tada tai ir aptarsime", - sakė ji.
"Reuters"-BNS