Atkreiptinas dėmesys į tai, kad prokurorams atsiras net 90 procentų daugiau techninio darbo. žinant , kad prokuroras iš esmės tampa vadovu tiriant kiekvieną nusikaltimą. Ar mes tam esam pasiruošę? Drįstu teigti, jog ne. Baudžiamojo proceso kodekso įsigaliojimas Seimo sprendimu atidėtas iki 2003 metų gegužės pirmos dienos, tačiau kitų metų biudžete šiam svarbiam reikalui nenumatomos lėšos, niekas net nepaskaičiavo kiek reikės papildomų prokurorų etatų. kiek lėšų kompiuterinei ir dauginimo technikai įsigyti. 44 Klaipėdos prokurorai teturi 6 senus kompiuterius ir vieną besibaigiantį kopijavimo aparatą. Esant tokiai situacijai, ar nereikės vėl atidėti artėjančių Baudžiamojo proceso kodekso įsigaliojimo terminų ?
Noriu paliesti dar vieną labai svarbų klausimą. Einant į Europą turėtų būti suvienodinami ne tik atitinkami įstatymai, bet ir atlyginimai. Vakarų Europoje tiek teisėjų, tiek to paties lygio prokurorų atlyginimai yra visiškai vienodi. Mūsuose šiuo metu prokurorų atlyginimai 30 procentų mažesni, nors šie pareigūnai dirba ne mažiau atsakingą darbą negu teisėjai. Tiesa, šiais metais Seimas sustabdė prokurorų atlyginimo mažinimą, bet tai buvo padaryta tuomet, kai atlyginimai jau buvo sumažėję beveik iki minimumo. Jei panašiai bus ir šiais metais, geriausi prokurorai išeis į geriau apmokamą darbą. Jau senokai geriau apmokamos teisėtvarkos struktūros pasipildo beveik išimtinai prokuratūrų sąskaita. Atrodo, jog atkakliai nenorima suprasti, jog pigi teisėsauga brangiai kainuoja.