Kompanija “Dynamic Markets” atliko elektroninio pašto naudojimo ir su juo susijusių problemų įmonėse tyrimą, kurio metu apklausė 850 IT vadybininkų iš JAV, Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Pietų Afrikoje veikiančių korporacijų. 4 proc. jų pareiškė, kad netikėtai nustojus veikti įmonės el. pašto sistemai prireikia mažiau nei valandos jai atkurti.
15 proc. sakė, kad tam prireikia valandos, 41 proc. - jog daugiau nei vienos valandos, o 9 proc. prisipažino, kad paprastai tai užtrunka 24 valandas ar net daugiau. 39 proc. apklaustųjų teigė nežinantys, kiek gali užtrukti jų pašto sistemos atkūrimas. Tyrimas atskleidė, kad tvarkingai veikiantis elektroninis paštas yra gyvybiškai svarbi įmonių veiklos dalis. 68 proc. apklaustų korporacijų IT vadybininkų sakė, kad vartotojai įtūžta jau per pirmąsias 30 minučių nuo elektroninio pašto sistemos avarijos. Jei paštu nebūtų galima naudotis ir po 24 valandų, beveik 20 proc. IT vadybininkų prisipažino galintys būti atleisti iš darbo. O 34 proc. respondentų pareiškė, kad jeigu kompanija elektroniniu paštu negalėtų naudotis visą savaitę, tai tokio įvykio padariniai jiems būtų ne mažiau skausmingi, nei skyrybos ar kraustymasis į naują butą.
“Dynamic Markets” skelbia, kad nors 99 proc. apklaustų kompanijų teigia darančios atsargines elektroninių laiškų ir prie jų prisegtų failų kopijas, 46 proc. jų pripažino, kad būtų sunku atrasti ir atkurti konkretų el. laišką, jeigu jo prireiktų kaip įrodymo ar įkalčio. Tik 18 proc. bendrovių pranešė galinčios iš savo archyvo atkurti senesnį nei 1 metų laišką. 30 proc. teigė laiškus saugančios tik mėnesį, o 11 proc. apsiriboja tik praėjusia savaite.