Didžiausia pasaulyje mobiliųjų telefonų gamintoja “Nokia”, siekdama sustiprinti pozicijas rinkoje, kurios pastebimai susvyravo dėl išaugusios konkurencinės kovos, pradėjo savo telefonų kainų mažinimo kampaniją.
Kiek anksčiau “Nokia” atstovai pranešė, kad pagal šių metų pirmojo ketvirčio rezultatus telefonų pardavimo apimtys buvo mažesnės, nei planuota. Dėl išaugusios konkurencijos “Nokia” trijų mėnesio pajamos iš telefonų pardavimo, palyginti su pirmuoju 2003 m. ketvirčiu, sumažėjo 15 proc. (iki 4,3 mlrd. eurų). Pasak dienraščio “The Financial Times”, “Nokia” sprendimas sumažinti kainas yra centralizuotas, jis bus vykdomas viso pasaulio rinkose ir apims beveik visus telefonų modelius. Maksimali didmenininkams skirtos kainos nuolaida siekia 25 proc. Labiausiai bus koreguojamos ekonominės klasės telefonų kainos, aukščiausios klasės modelių piginti nenumatyta.
Analitikų manymu, mažinamos kainos gali dar labiau (nuo 25,6 iki 21 proc.) sumažinti “Nokia” pelno maržą ir praktiškai atimti galimybę ateityje atpiginti savo produkciją. Dauguma jų mano, kad ši “nukainojimo” kampanija bus laikina, ir teigia, kad “Nokia” sėkmės rinkoje viltis sieja su šiais metais turinčiais pasirodyti 40 naujų telefonų modelių, 6 iš kurių turės populiarų atlenkiamą korpusą.