Japonijos elektronikos milžinė "Sony" pristatė naują žaidimų pultą PSX, pakeisiantį populiarųjį "Play Station". Be to, bendrovė nurodė kitus trejus metus vykdysianti 2,53 mlrd. JAV dolerių vertės pertvarkymą, kuris turėtų sustiprinti "Sony", kaip pasaulinės rinkos lyderės, pozicijas.
Naujajame PSX įdiegti skaitmeninių vaizdo diskų (DVD) įrenginys ir kietasis diskas, kuriame galima išsaugoti iš interneto parsisiųstus vaizdus bei žaidimus. Naujovę Japonijos rinkai ketinama pasiūlyti dar šiais metais, o 2004-ųjų pradžioje PSX turėtų pasirodyti ir Europoje.
Pasak "Sony" vadovo Nobujukio Idei (Nobuyuki Idei), norėdama padidinti pelningumą bendrovė uždarys kai kurias gamyklas. Be to, įmonės vadybininkai kas savaitę pranešinės apie verslo pokyčius. N. Idei (Nobuyuki Idei) teigimu, "Sony" tikslai yra "restruktūrizavimasis ir persitvarkymas".
Neseniai finansų rinkas sukrėtė rekordiškai dideli bendrovės ketvirčio nuostoliai. Per tris mėnesius iki kovo 31 dienos gamintoja patyrė 939,9 mln. JAV dolerių grynųjų nuostolių, pakenkusių "Sony" akcijų kursui. Prastus bendrovės rezultatus lėmė sumenkusi apyvarta ir kritusios kainos elektronikos sektoriuje.
Nauja strategija "Sony" siekia savo pelningumą padidinti nuo dabartinių 4 proc. iki 10 proc. 2006 finansiniais metais. Be to, gamintoja nori susigrąžinti lyderės pozicijas ir jose įsitvirtinti, siūlydama tokių naujovių kaip PSX. "Sony" ketina tapti skystųjų kristalų monitorių, kurie naudojami televizoriams ir kompiuteriams, pirmaujančia gamintoja. Bendrovė taip pat siekia pirmauti sparčiai augančioje Japonijos DVD įrangos rinkoje bei kietųjų diskų įrašančių įrenginių, skaitmeninių fotoaparatų ir vaizdo kamerų sektoriuose.
Naujų modelių pristatys ir gamintojos mobiliojo ryšio padalinys "Sony Ericsson Mobile Communications".
Anot N. Idei (Nobuyuki Idei), per ateinančius trejus metus "Sony" į puslaidininkių technologijų tyrimus ir plėtrą investuos apie 8,2 mlrd. JAV dolerių.
dpa-ELTA