Trečiadienį (05.07) naujasis didžiausios šalies telekomunikacijų bendrovės "Lietuvos telekomas" generalinis direktorius Kjell-Ove Blomas pareiškė, kad planuoja vadovaudamas įmonei įgyvendinti fiksuoto telefono ryšio plėtros planą, kuris apims esamų klientų lojalumo, naujų klientų pritraukimo bei klientų, atsisakančių fiksuoto telefono ryšio paslaugų, skaičiaus mažinimo programas.
Kjell-Ove Blomas minėjo, kad "Lietuvos telekomas" yra praradęs apie 200 tūkstančių klientų. Jis tikisi, kad artimiausiu metu klientų skaičius nustos mažėti ir pradės augti. Tačiau naujasis vadovas žurnalistams prisipažino, kad dar neturi tikslių planų, kaip susigrąžinti klientus.
"Lietuvos telekomo" vadovo pareigas Kjell-Ove Blomas pradėjo eiti gegužės 1 d. "Neketinu čia ilgai pasilikti. Pradėta naujojo generalinio bendrovės direktoriaus paieška", - sakė laikinasis ryšių bendrovės vadovas.
Jis tikino, jog labai sieks, kad "Lietuvos telekomas" gautų daugiau pajamų ir uždirbtų daugiau pelno. "Bet nemanome, kad yra galimybė padidinti paslaugų kainas", - sakė bendrovės vadovas.
Auditorių dar nepatikrintais duomenimis, šių metų pirmąjį ketvirtį didžiausia šalyje ryšių bendrovė "Lietuvos telekomas" uždirbo 2 mln. litų grynojo pelno - dešimt kartu daugiau nei pernai analogišku laikotarpiu.
ELTA