"Hewlett-Packard" (HP) pristatė daugybę naujų produktų ir paslaugų, skirtų ryšių sektoriui. Bendrovė planuoja per trejus metus padvigubinti šiuos pardavimus ir pasiekti 12 mlrd. JAV dolerių metinę apimtį.
"Mūsų pagrindinių paslaugų ir ryšių operatorėms bei tinklų įrangos pirkėjams skirtų produktų pardavimai kasmet sudaro 6 mlrd. JAV dolerių. Mes sau išsikėlėme tikslą šį skaičių per trejus metus padvigubinti", - pareiškė "Hewlett-Packard" Europos telekomunikacijų padalinio vadovas Marcas Rotthieras (Markas Rotjeras).
Telekomunikacijų sektorius pagal HP prekybos apimtis jau dabar yra didžiausias.
M. Rotthieras, kalbėdamas Tarptautinės telekomunikacijų sąjungos (ITU) prekybos parodoje, teigė, jog HP pristatė naujus produktus ir paslaugas, kuriomis siekiama sujungti daug skirtingų technologijų bei sukurti naujas paslaugas vartotojams ir įmonėms.
Didžiausia pasaulyje spausdintuvų gamintoja HP, pavyzdžiui, siūlo galimybę atsispausdinti momentinę fotonuotrauką iš mobiliojo telefono HP spausdintuvu per bevielį mažo veikimo spindulio ryšį. Rinkos analitikai prognozuoja, kad mobiliųjų telefonų su fotoaparatais skaičius iki 2006 metų išaugs keturis kartus - iki daugiau nei 200 mln. vienetų.
Pranešimai apie bevielio greitaeigio kompiuterinio tinklo technologiją (WiFi) taip pat sukėlė susidomėjimą. Pavyzdžiui, Toronto oro uostuose bus įvestas tinklas, kuris padės pagerinti bagažo priežiūrą, lėktuvų apžiūras ir skrydžių saugumą.
Fiksuotojo ryšio operatorei "Telecom Italia" HP sukūrė bevielio greitaeigio kompiuterinio tinklo zonų infrastruktūrą, kurią operatorė planuoja pritaikyti visoje Italijoje iki kitų metų pabaigos.
HP, kurdama naujas technologijas ir paslaugas, bendradarbiauja su tinklų, programinės įrangos ir elektronikos specialistais. Ji atvirai mini savo partnerius - JAV kompanijas "Cisko", "Microsoft" ir Suomijos mobiliųjų telefonų gamintoją "Nokia".
“Reuters”-ELTA