Tarptautinė IT kompanija “Hitachi” skelbia apie naujos jos antrinės bendrovės, sukurtos įsigijus anksčiau IBM priklausiusį kietųjų diskų gamybos padalinį, veiklą.
“Hitachi” įsigijo 70 proc. padalinio, dabar pavadinto “Hitachi Storage Technologies”; iki 2005 m. ji valdys visas bendrovės akcijas. Šiuos metus ji pasitiko pristatydama naujus produktus, kurie turėtų atkreipti vartotojų dėmesį ir ištrinti iš jų atminties kietuosius diskus, ant kurių puikuojasi senas geras IBM logotipas.
Pirmasis toks produktas - IBM sukurta, o dabar “Hitachi” patentuota technologija “Pixie Dust” pagamintas itin mažas kietasis diskas. Tiesa, IBM žadėjo kurti jį dar mažesnį, bet naujoji “Hitachi” valdžia nutarė jį kiek padidinti - viename tokio disko colyje tilps 4 GB duomenų. Naujajame diske bus perrašoma galvutė, dvigubai mažesnė už savo pirmtakę, kuri buvo vos valgomosios druskos kristalo dydžio.
Šį ketvirtį “Hitachi” pristatys dar keletą naujų produktų, tarp kurių - 1,8 colio kietieji diskai, kurių talpa - po 20 ir 40 GB, ir trečiosios kartos ypač greitai veikiantis kietasis diskas, kurio apsisukimų per minutę skaičius - 15000. Šie 20 ir 40 GB diskai įeina į “Travelstar Compact” seriją C4K40 ir bus skirti nešiojamiesiems, staliniams ir delniniams kompiuteriams bei vartotojiškos elektronikos gaminiams.
Prieš tai, kai IBM pardavė savo kietųjų diskų gamybos padalinį, jis per pastaruosius dvejus metus patyrė daugiau kaip 500 mln. JAV dolerių nuostolių; ateitis parodys, kaip seksis šį verslą vairuoti naujajam savininkui.