Antradienį Estijoje prasidėjusi pasirengimo referendumui dėl narystės Europos Sąjungoje (ES) kampanija šaliai kainuos 5 mln. kronų (1 mln. litų).
Kampanijos biudžetą sudarys trys lygios investicijos: Estijos valstybės, ES ir pajamų negaunančių susivienijimų - partijų ir visuomeninių sąjungų, trečiadienį pranešė verslo laikraštis "Delovyje vedomosti".
Maždaug 26 mln. kronų (5,2 mln.) nuo 2001 metų buvo skirta informaciniam darbui. Kampanijos metu jau įvyko 200 renginių.
Panašios kampanijos kitose šalyse orientavo gyventojus į eurointegraciją. Estijoje kampanija šia prasme bus neutrali, nurodo laikraštis, remdamasis vyriausybės spaudos biuro pažadu.
Gegužės pabaigoje šalies narystę ES rėmė 60 proc. Estijos gyventojų.
BNS