JAV federalinė ryšių komisija (FCC) davė sutikimą naudoti naujo tipo mobiliojo ryšio priemonę, kuri skirta išimtinai bendrovės “Coca-Cola” poreikiams. Gėrimo skardinės formos GSM telefonas su integruotu GPS imtuvu bus naudojamas šią vasarą prasidėsiančioje “Coca-Cola” reklaminėje kampanijoje.
“Telefoninės skardinės” bus dedamos į 12 vnt. “Coca-Cola” gėrimų pakuotes. Jas radę laimingieji paspaudę vieną mygtuką įjungs telefoną, antrą - susisieks su vietiniu “Coca-Cola” atstovu, kuris praneš, kad jiems atiteko akcijos prizas - automobilis “Chevrolet Equinox SUV”, o paspaudę trečią aktyvuos GPS imtuvą. Jo dėka bus nustatyta laimėtojo buvimo vieta, į kurią bus pristatytas prizas.
Reklaminį “Coca-Cola” telefoną pagamino Australijos bendrovė “Momentum Worldwide”.