• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kalėdų ir Naujųjų metų šventės padidino AB “Anykščių vynas” gruodžio pardavimus. Bendrovė pardavė produkcijos už 4,9 mln. Lt - tai 9,2 proc. daugiau nei paskutinį 2001 m. mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA

Gruodį stipriai išaugo ir “Anykščių vyno” stipriųjų gėrimų pardavimai. Palyginti su paskutiniu 2001 m. mėnesiu, bendrovė pardavė 33,5 proc. daugiau degtinės ir pusantro karto daugiau brendžio.

REKLAMA

2002 m. ypač populiari buvo “Anykščių vyno” gaminama unikalios technologijos šalčiu apdorota “Ledo” degtinė, pernai įvertinta “Lietuvos metų gaminio” nugalėtojo medaliu. “Anykščių vynas” gruodį vartotojams taip pat pasiūlė naujieną rinkoje - “Ledo melon” ir “Ledo lime” degtinę. Pirkėjai gerai įvertino ir bendrovės naujieną - originalią degtinę “Stumbrinę”, kuriai savitą skonį ir aromatą suteikia natūrali stumbražolė.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais augo ir “Anykščių vyno” gaminamų vaisių ir uogų vynų pardavimai, padidėję 23,2 proc.

Nors gruodį “Anykščių vynas” pardavė beveik 13 proc. daugiau koncentruotų obuolių sulčių ir aromato nei ankstesniais metais, dėl šiais metais kritusios jų kainos bei dėl to ypač sumažėjusio koncentruotų sulčių eksporto bendrovė pardavė gerokai mažiau šio produkto nei pernai. Dėl šios priežasties bendri įmonės 2002 m. pardavimai sumažėjo 16,9 proc., arba 8,5 mln. Lt, ir siekė 42 mln. Lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų