Sekdama “Microsoft” pavyzdžiu “Adobe Systems” pradėjo savo produktų aktyvavimo technologijos bandymus. Kol kas “Adobe” programinės įrangos aktyvavimo procedūra bus taikoma tik Australijos rinkoje ir tik “Photoshop 7.0” paketui.
Visi pirkėjai, įsigiję “Photoshop” pakuotę, diegdami programą į savo kompiuterį privalės pranešti “Adobe” pirkinio identifikacinį numerį. Jei nurodytas kodas bus teisingas, “Photoshop” instaliacija bus užbaigta sėkmingai, priešingu atveju naudotis programa bus neįmanoma.
Jei aktyvavimo technologijos bandymai bus sėkmingi, dar šiais metais ji bus pradėta naudoti ir JAV - iš pradžių populiariausiame kompanijos produkte “Photoshop”, o vėliau - ir kitose programose. Kaip ir “Microsoft Windows XP” atveju, “Adobe” aktyvavimą taikys tik dėžutėse parduodamoms programoms - korporatyviniai vartotojai galės apsieiti be šios procedūros.