Pirmadienį (01.13) tarptautinė reitingų agentūra "Standard & Poor's" paskelbė, jog 2003 metais, nepaisant kai kurių atsigavimo ženklų, Europos žiniasklaidą turėtų kamuoti išliksianti menka reklamos rinkos paklausa.
"Paskolų santykis reitingais vertinamose Europos žiniasklaidos ir laisvalaikio paslaugų bendrovėse turėtų laipsniškai gerėti, kadangi paskolomis finansuojamų įsigijimų kiekis 2002 metais mažėjo, be to, įmonės mažino sąnaudas, - sakoma "Standard & Poor's" analitiko Trevoro Pritchardo (Trevoro Pričardo) parengtoje ataskaitoje. - Tačiau net ir per 2003 metus pagerėjus veiklos sąlygoms, bus šioms įmonėms bus labai svarbu laikytis finansinės disciplinos".
"Standard & Poor's" teigimu, reklamos rinka išliks gana menka Europos atsiliekant nuo Jungtinių Valstijų. Be to, reitingų agentūra nurodė, jog verslo ir vartotojų pasitikėjimą gali neigiamai paveikti ekonominis ir politinis netikrumas.
“Reuters”-ELTA