
„Renault Sport“ specialistai taip pat skyrė dėmesio 1.6 litro, keturių cilindrų benzininiam motorui, kuris „Clio RS 220 Trophy“ versijoje išvystė 220 arklio galių ir 260 Nm sukimo momentą. Naujoji mažojo hečbeko versija taip pat turi 1.6 litro, keturių cilindrų variklį su turbina, tačiau jo pajėgumas buvo padidintas net iki 250 arklio galių! Nors „Renault Sport“ specialistai neatskleidžia kokį sukimo momentą pasiekia atnaujintas motoras, tačiau sklando gandai, jog naujoji modelio versija turės variklį, kurio sukimo momentas sieks 270 - 280 Nm .
Įdomu yra tai, jog visi šie pakeitimai nereikalauja drastiškų pakeitimų „Renault Sport“ gamykloje esančiam konvėjeriui, tad nusprendus pradėti „Clio RS Trophy R“ modelio gamybą, prancūzai ją galėtų pradėti po maždaug dviejų mėnesių. Jeigu „Renault“ nuspręs atsisakyti šio nuostabaus projekto, artimiausioje ateityje vistiek išvysime atnaujintą „Clio“ modelių gamą, kurioje „Clio RS“ turėtų sulaukti nežymių pakeitimų. Galbūt „Clio RS“ pagaliau gaus mechaninę pavarų dėžę?

