REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į naujienų portalą Etaplius.lt kreipėsi „Rimi“ klientė, kuri piktinasi, kad buvo dukart apgauta ir ragina pirkėjus būti budresnius, mat prekės kaina gali nesutapti su kaina čekyje. „Rimi“ atstovai pripažįsta, kad tokių atvejų pasitaiko, pardavėja turėjo klientę aptarnauti kitaip, o jeigu nežinojo dėl ko taip yra, nukreipti į informacijos skyrių.

REKLAMA
REKLAMA

„Užvakar nuėjau į „Rimi“, pirkau akcijos metu parduodamas kojines, vyrišką kepuraitę, o prie kasos atkreipiau dėmesį, kad čekyje kojinės kainuoja brangiau, tada pažiūrėjau ir į kepurėlės kainą – nustebau, kai ši skyrėsi devyniais litais! Pardavėja trūktelėjo pečiais: Gal pabrango? Ir pridūrė paklausdama, ar imsiu prekę? Tai nuskambėjo kaip siūlymas pirkti, o ne atsiprašymas ar paaiškinimas, kodėl kainos šitiek skiriasi. Paklausiau pardavėjos, ar ji sutiktų permokėti devynis litus? Man buvo paaiškinta, kad vadybininkų jau nebėra, todėl ji perduosianti informaciją“, – pradėjo pasakoti pirkėja Vaida (vardas pakeistas – red. past.).

REKLAMA

Tą dieną kepurėlės Vaida nepirko, bet vakar vakare apie devintą valandą vakaro ji nuvažiavo dar kartą į „Rimi“ „Saulės mieste“ ir vėl pabandė įsigyti tokią pat kepurėlę. Kainos ir čia neatitiko. Prie tos pačios kepurėlės etiketė skelbė – 19,98 Lt, kitos kainos buvo nurodytos latais ir eurais, o čekyje kaina šoktelėjo iki 24,99 Lt.

„Pardavėja nesugebėjo paaiškinti penkių litų kainų skirtumo, pasivaipė ir pareiškė: Tai neimkit. Nepatenkinta veido išraiška pakvietė apsaugos darbuotoją ir prekė buvo išskaičiuota“, – tęsė moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Po to Vaida vis dėlto nusipirko minėtą daiktą, kad galėtų perspėti kitus pirkėjus, jog šie būtų atidesni. „Na, suprantu, gal kojinės ir galėjo galėjo patekti netyčia prie tų, kurios parduodamos su akcija, pavyzdžiui, kitas pirkėjas galėjo įmesti, bet kaip suprasti, kai du kartus kepurėlės kainos skiriasi ne centais ir ne vienu dviem litais? Pikčiausia tai, kad pardavėjos net nebando sušvelninti situacijos, ne atsiprašo kliento už tokią apgavystę, bet kone siūlo pirkti brangiau – neva, jeigu neperki, tai būk malonus užleisk vietą kitam pirkėjui. Tai gal čia tokia prekybos centro politika, nauji pardavimo būdai?“ – piktinasi moteris.

Susisiekėme su „Rimi“ „Saulės mieste“ atstove. Apskaitos operatorė Salomėja Keraitė paaiškino, kad prekės kaina galėjo neatitikti dėl to, kad ši nenuėjo iki kasos: „Būna, kad kainos pasikeičia naktį. Ir jeigu žmogus perka ryte, ji dar nebūna pakeista prie prekės, todėl kasoje kaina jau būna didesnė“. Bet juk prekė buvo pirkta vakare. „Tos skyriaus specialistė dirba iki penktos vakaro, vadinasi, kainos pakeisti nespėjo“, – paaiškinimą turi ir į tokį klausimą S. Keraitė. Kodėl tai nebuvo išaiškinta pirkėjui? „Na, taip, sutinku, kad pardavėja, jeigu kas nors neaišku, turėjo nukreipti į informaciją. Būna, kad žmonės pas mus ateina ir kitą dieną aiškintis, ieškom sprendimų. Tokių atvejų, kai kainos neatitinka pasitaiko, bet aiškinamės“, – sako apskaitos operatorė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų