REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pirelli“ atstovai įsitikinę, kad grįžimas prie platesnių padangų būtų naudingas „Formulei-1“, kadangi dėl to bolidai atrodytų įdomesni, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

F-1 specialistai praeityje aptarinėjo ne vieną idėją, kuri galimai pakeistų bolidų išvaizdą ir jie taptų įdomesni žiūrovui. Viena iš aptartų idėjų buvo grįžimas prie platesnių padangų naudojimo. Tai padidintų sukibima su trasa posūkiuose ir suteiktų sportininkams galimybę labiau spausti. Tokią įdėją teigiamai įvertino ir „Pirelli“ atstovai.

REKLAMA

„Mes kalbėjomės apie tai su F-1 lenktynių direktoriumi Charlie Whitingu. Ne kartą sakėme, kad esame pasiruošę padaryti tai, ko reikia šiam sportui“, – kalbėjo „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery.

„Platesnės padangos? Mums tai tinka. Pažiūrėjus į senus, praėjusiame amžiuje naudotus bolidus, iš karto pagalvoji: „Oho, tik pažiūrėkite į tai“. Dabar padangos yra gana mažos. Mes esame atviri šiai diskusijai. Padarysime viską, ko reikės šiam sportui.“

REKLAMA
REKLAMA

P. Hembery teigimu, platesnes padangas F-1 čempionate būtų galima pradėti naudoti tik nuo 2017 metų.

„Įgyvendinti šią idėją 2016 m. būtų labai sudėtinga. Tai turėtų būti daroma 2017 m. Tai būtų logiška ir laiko atžvilgiu, kadangi 2016 m. gale baigiasi mūsų sutartis. Jei ji būtų pratęsta, apie platesnes padangas jau turėtų būti pagalvota.“

Dabar ant F-1 bolidų montuojamos sąlyginai nedidelės padangos. Priekinių plotis – 245 mm, galinių – 325 mm. P. Hembery mano, kad galinės padangos turėtų būti platesnės nei 400 mm.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Asmeniškai norėčiau, kad būtų naudojamos padangos, kurios būtų platesnės nei 400 mm. Tiesiog tai skamba geriau. Tai tas pats, kai kalbame apie variklius, kurių galia – 1000 AG. Naudoti tokius motorus taip pat būtų puiku. Manau, kad į šį čempionatą reikia sugrąžinti kai kuriuos didelius skaičius.“

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų