
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „LC“ versija bus komplektuojama su 4 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys ne viena, bet dvi turbinos. Be to, šio motoro pajėgumas turėtų siekti ne mažiau kaip 600 arklio galių.
Nepriklausomai nuo to ar po variklio dangčiu slypės atmosferinis ar turbininis motoras, „Lexus“ inžinieriai pasirūpins, jog naujasis modelis neatsiliktų nuo savo pagrindinių varžovų: „Porsche 911 Turbo“, „BMW 850i“ ar „Mercedes Benz S63 AMG“.
Naujasis modelis taip pat turėtų būti gerokai lengvesnis už standartinį modelį. Neoficialių šaltinių teigimu „LC F“ dėvės gerokai lengvesnius ratlankius, iš anglies pluošto pagamintą stogą, variklio ir bagažinės dangtį.
„Lexus LC F“ turėtų pasirodyti ne anksčiau kaip 2020 metais.

