REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
21
Paryžius 2016 : Žvilgsnis į elektrifikuotą „Renault“ automobilių ateitį

Prieš keletą metų „Renault“ vyriausiojo dizainerio pareigas užėmęs Laurensas van den Ackeris, kardinaliai pakeitė šios kompanijos gaminamų automobilių eksterjerą. Blankūs, neišvaizdūs ir lengvai pamirštamą išvaizdą pakeitė emocionalių ir drąsių formų mašinos.

21

Prieš keletą metų „Renault“ vyriausiojo dizainerio pareigas užėmęs Laurensas van den Ackeris, kardinaliai pakeitė šios kompanijos gaminamų automobilių eksterjerą. Blankūs, neišvaizdūs ir lengvai pamirštamą išvaizdą pakeitė emocionalių ir drąsių formų mašinos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje, „Renault“ kompanijos stende buvo galima išvysti naujausią projektą, kuriuo gamintojas atverčia naują „Renault“ automobilių dizaino kalbos lapą. „Renault Trezor“ dėka, kiekvienas parodos dalyvis galėjo iš arčiau pažvelgti į automobilį, kuris ateityje taps įkvėpimo šaltiniu būsimiems „Renault“ gaminiams.

REKLAMA

Projekto komanda, atsižvelgdama į šiuolaikines tendencijas, nuostabiai atrodantį kupė aprūpino ne benzininiu varikliu ar hibridine jėgaine. Milžinišką, į viršų pasikeliančią konstrukciją turintis automobilis turi „Formula E“ boliduose naudojamą jėgainę.

Mažindami energijos sąnaudas ir gerindami dinamines savybes, „Renault“ dizaineriai ypatingą dėmesį skyrė automobilio konstrukcijos lengvinimui. Jo konstrukcija sudaryta iš anglies pluošto centrinio narvo, kuris sujungtas su priekyje ir gale esančiais vamzdiniais rėmais. Kėbulo monokokas ir durys pagaminti iš anglies pluošto. Visa tai sudaro įspūdingą GT tipo automobilį, kurio ilgis yra 4 700 mm, plotis – 2 180 mm, aukštis – 1 080 mm. O svoris 1 600 kg.

REKLAMA
REKLAMA

350 arklio galių ir 380 Nm sukimo momentą išvystanti jėgaine leidžia šiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes.

„Trezor“ turi du akumuliatorius, kiekvienas aušinamas individualia aušinimo sistema, kurias optimizuoja kapote esančios kintamos geometrijos oro įsiurbimo angos.

Automobilyje taip pat panaudota stabdžių sistemos valdoma energijos regeneravimo sistema, perimta iš „Formulėje E“ naudojamos RESS sistemos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų