REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
6
Telemarketingo vadybininko darbo stalas (nuotr. aociatyvi („Facebook“)

Tikriausiai ne po vieną kartą teko susidurti su prekes ar paslaugas siūlančiais žmonėmis telefonu – telemarketingo vadybininkais. Be jų neįsivaizduojama jau net ne viena prekybos sritis. Vienus tokie skambučiai erzina ir pykdo, kiti mėgsta kantriai išklausyti, treti yra pripratę ir mielai įsigyja pasiūlytas daiktus ar paslaugas.

6

Tikriausiai ne po vieną kartą teko susidurti su prekes ar paslaugas siūlančiais žmonėmis telefonu – telemarketingo vadybininkais. Be jų neįsivaizduojama jau net ne viena prekybos sritis. Vienus tokie skambučiai erzina ir pykdo, kiti mėgsta kantriai išklausyti, treti yra pripratę ir mielai įsigyja pasiūlytas daiktus ar paslaugas.

REKLAMA

Žmonės pamiršta, kad išsilieja tikrai ne ant bejausmių robotų, kokiais darbuotojais kartais norėtų virsti. Taigi, koks tas telefoninių pardavėjų darbas, kasdienybė bei kokių keisčiausios klientų užgaidų jie išgirsta. Apie nematoma darbo pusę tv3.lt portalui sutiko papasakoti vienoje populiariausioje telekomunikacijų bendrovėje Lietuvoje 5 metus dirbanti Simona.

Ašaros bei daiktų mėtymas

Darbas bendraujant su žmonėmis ne visada toks malonus, kaip atrodo, vien pomėgio bendrauti nepakanka. Kadangi reikia gebėti išklausyti, suprasti, tinkamai reaguoti, o kur dar savitvarda. Juolab, žmonės dažnai skambina su skundais, problemomis ir patys sunkiai susitvarkydami su sukilusiomis emocijomis, jas išlieja ant nieko dėto darbuotojo.

REKLAMA
REKLAMA

„Sunkiausia yra nereaguoti į neigiamus klientų žodžius ir nepradėti veltis į konfliktą. Su laiku pradėti gebėti veikti kelis darbus vienu metu. Aš pati dažnai kol kalbu su klientais tiesiog spalvinu arba piešiu. Tai ir nuramina ir nukreipia neigiamas mintis, kurių neparodau klientams ir dėl to yra lengviau bendrauti.

REKLAMA

Kadangi mes bendraujame su labai daug ir labai įvairiais klientų, todėl ir patirtys su jais būna labai skirtingos. Pamenu, darbo pradžioje bendravau su kliente, kuri buvo labai pasipiktinusi, mes su ja susipykome ir tiesiog po pokalbio mečiau ausines į kompiuterį bei išėjau iš kabineto. Taip būna, kai pritrūksta kantrybės. Per ilgą laiką išmokau su tuo susitvarkyti ir dabar tokių įvykių nebe atsitinka“, – neslėpė Simona.

Merginos teigimu, emocijų taurė lengviausiai persipildo pas naujokus, todėl netrūksta nei ašarų, nei keiksmų ar greito darbo metimo.

REKLAMA
REKLAMA

Liežuvį laužantys vardai ir poemos

Nors Simona dirba telekomunikacijų bendrovė ir jų pagrindinė sritis yra telefonai ir jų priedai, ryšio užtikrinimas, pasiūlymai ir kt., tačiau klientai darbuotojus klausinėja visomis temomis.

„Kartais reikia tik išklausyti ar padiskutuoti apie tai, ar bus pasaulyje taika, ar mes pasaulyje vieni, kodėl slapti agentai kartais klausosi pokalbių. Taip pat, išklausyti apie šeimos problemas, apie senas nuoskaudas ir pokalbio pabaigoje gauti palaiminimą, kad gyvenime nieko netrūktų, kad viskas puikiai sektųsi. Labiau meniškų sielų klientai paskaito poeziją, papasakoja, kad prieš tai sapnavo ir, kad galbūt tai aš esu jo gyvenimo antra pusė. Bendraujant su tokiais klientais lieka tik patys geriausi atsiminimai ir nuotaiką pakelia visai likusiai dienai“, – atvirai pasakoja darbuotoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ji pripažįsta, kad ne tik pasiūlymai pakelia nuotaiką. Yra ir daugiau linksmų dalykų, vienas jų – reti klientų vardai.

„Vardai vardeliai, viena mūsų mėgstamų temų, nes tikrai sužinojome jų daug ir labai retai sutinkamų. Todėl jie mažiausiai sukelia šypseną, o ir juoką po to, kai laužai liežuvį ir nesugebi tinkamai ištarti.

Keletas mano sąrašo „perliukų“: Eucharlambijus, Benonas, Alfanija, Genoefa, Ernanda, Boris, Afra, Zarema, Erdoganas, Sidonija, Tetiana, Jonas Elitas, Kometa, Faina, Ildifonas, Lima, Žedona“, – pasakojo darbuotoja.

Šokiruojantis atrankos pokalbis

Penkerius metus dirbančios Simonos teigimu, šį darbą gali dirbti tie žmonės, kurie turi daug kantrybės, moka išklausyti, nebijo bendrauti. Sunkiausia ir trumpiausiai išdirba tie, kurie viską priima asmeniškai.

REKLAMA

„Svarbu išmokti atsiriboti, kartais virsti robotu ir negirdėti, nepriimti to ką sako klientai. Pasakyti, ar žmogus tinka šiam darbui kartais galima net po pirmo pokalbio. Vienas iš tokių labai įsiminusių, pamenu, šokiravo net vadovus.

Atėjo į darbo pokalbį vaikinas ir kaip visada jam reikėjo sukurti pardavimo situaciją – parduoti tušinuką. Jo pardavimo planas buvo toks: „įsivaizduokite, kad jūsų brolis serga vėžiu ir tai bus jo galbūt paskutinis laiškas, parašytas būtent šiuo tušinuku, įsivaizduojate, kaip jums malonu gauti atviruką nuo brolio“.

Po šio pokalbio mūsų vadovė jam pasiūlė niekada šioje srityje nebandyti dirbti, nes akivaizdu, kad tai ne jam. Vaikinas atrodė nesuprantąs, kas ne taip“, – prisiminė mergina.

REKLAMA

Nuo kavos iki šviežių agurkų

Kaip ir kiekvienoje darbo srityje, smagu rasti naujų pažinčių, bendraminčių, sulaukti padėkų. O dar smagiau, kai jie atsimena ir kreipiasi. Tačiau ši sritis viena tų, kur pasiūlymų darbuotojai sulaukia nuolatos.

„Vasaros metu klientai dažnai kviečia į sodybas, pailsėti prie ežerų, kartu iškylauti. Taip pat dažnai tenka sulaukti pasiūlymų atsigerti kavos ar ne tik, pasikalbėti ar pasivaikščioti. Kai kurie klientai siūlo užsukti į svečius, kai būsim netoli, kad jie galėtų pavaišinti cepelinais ar duoti agurkų šviežių“, – pasakojo mergina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų