REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
17
Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas (nuotr. Egidijaus Babelio)

Savaitgalis pasibaigė, tačiau Monte Karlo istorinių automobilių ralis dar nė neįpusėjo. Karolis Raišys, vairuojantis „Jaguar MKII“, tapo seniausių automobilių grupės lyderiu ir laikosi tarp bendros įskaitos dešimties geriausiųjų. Andrius Vaitiekūnas su „Volkswagen Karmann Ghia“  įsibrovė į šimtuką, Tadas Vitkevičius su „Saab 96 V4” laikosi viso dalyvių sąrašo viduriuke.

17

Savaitgalis pasibaigė, tačiau Monte Karlo istorinių automobilių ralis dar nė neįpusėjo. Karolis Raišys, vairuojantis „Jaguar MKII“, tapo seniausių automobilių grupės lyderiu ir laikosi tarp bendros įskaitos dešimties geriausiųjų. Andrius Vaitiekūnas su „Volkswagen Karmann Ghia“  įsibrovė į šimtuką, Tadas Vitkevičius su „Saab 96 V4” laikosi viso dalyvių sąrašo viduriuke.

REKLAMA

„Kelio sąlygos yra labai geros. Saulė šviečia, asfaltas sausas, užduotas greitis labai mažas. Truputį per geros sąlygos“, – su už šypsenos slepiamu lengvu nusivylimu vėlų sekmadienio vakarą komentavo K. Raišys.

1961-ųjų metų gamybos „Jaguar MKII“ pilotui norisi nenuspėjamų kelio sąlygų, tokių, kokiomis garsėja Monte Karlo ralis: saulė, sniegas, ledas ir pūga viename greičio ruože. Tačiau dabar pietų Prancūzijos kalnuose vyrauja pavasariški orai, visi keliai sausi ir geri. Daugiausiai darbo tenka K. Raišio šturmanui Ovidijui Meilūnui, kuris, panašu, su visomis užduotimis susitvarko puikiai.

REKLAMA
REKLAMA

Sekmadienį K. Raišys ir O. Meilūnas perėmė seniausių automobilių kategorijos lyderių pozicijas ir antrąją vietą lenkia gana reikšmingu taškų skaičiumi. Tuo tarpu bendroje įskaitoje iš 237-ių ralį pradėjusių dalyvių lietuviai yra 9-i ir migruoja aplink dešimtuką: visi lyderiai labai arti vienas kito, tad rezultatas bendrojoje įskaitoje keičiasi po kiekvieno greičio ruožo. Lietuviai tai kyla iki 8-os, tai krenta iki 11-os, po to vėl kyla į 9-ą poziciją.

REKLAMA

Tikrai stipriai pozicijomis aukštyn kyla kitas lietuvių Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, važiuojantis „Volkswagen Karmann Ghia“ automobiliu. Per dieną iš 117-os vietos jie pakilo į 95-ąją. Savo klasėje jie 28-i.

„Pirmi ruožai pakišo koją, norėjome labai gerai pasirodyti, susidėliojome per daug orientyrų, kurie mus išblaškė, praradom daug laiko. Pasidarėm išvadas, susimažinome orientyrų skaičių ir rezultatai pradėjo gerėti“, – komentavo A. Vaitekūnas.

Pirmą kartą čia dalyvaujantis lenktynininkas pripažįsta, kad greičio ruožai – išties įspūdingi, tačiau trūksta sniego. Taip pat jis suprato, kad norint kitais metais čia važiuoti dėl geresnio rezultato, reikės variklio patobulinimų, nes 50 AG motoro nepakanka norint greitai užkopti į stačius šlaitus.

REKLAMA
REKLAMA

„Saab 96 V4“ automobiliu važiuojantys Tadas Vitkevičius ir Feliks Krivickij, po antrosios dienos taip pat kyla į viršų – į 108-ąją pozicija. Savo klasėje jie yra 44-oje vietoje.

„Dar išvykdamas į šį Alpių maratoną sakiau, jog mums svarbiausia ne pergalė ir nugalėtojų pakyla, o siekiamybė reklamuoti Lietuvos trispalvę ir Vytį, - po pergalingo finišo kalbėjo T. Vitkevičius. – Kol kas sekasi puikiai. Net nežinau, kodėl tarpinėse stotelėse, techninės priežiūros punktuose ir kituose sustojimuose susilaukiame tokio išskirtinio dėmesio. Gal žiūrovus domina mūsų ryškiai raudonas automobilis ir jį puošiantys trispalvė ir Vytis?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vilduja Racing“ ekipažą nustebino ir šilta varžybų atmosfera, gausybė žmonių, sutinkančių ir išlydinčių lenktynininkus miestų aikštėse.

„Rally Monte Carlo Historique“ labai daug kuo man primena „Formulės 1“ lenktynių etapą Monte Karle“, - pastebėjo T. Vitkevičius. – Tačiau tik ne lenktynėmis, nes skirtingai nuo F1 pilotų mes varžomės bendro naudojimo keliais, tad kartais be pirmos pavaros tenka pasinaudoti ir garso signalu“.

„Rally Monte Carlo Historique“ finišuos trečiadienį, vasario 7-ąją dieną.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų