REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išskirtinio dizaino drabužių „Le Muse“ prekių ženklą lietuviai išgirdo iš užsienio žiniasklaidos. Vėliau ne vienas stebėjosi, kad šį verslą įkūrė lietuvės merginos, kurios šiandien džiaugiasi galinčios dirbti savo malonumui.

Išskirtinio dizaino drabužių „Le Muse“ prekių ženklą lietuviai išgirdo iš užsienio žiniasklaidos. Vėliau ne vienas stebėjosi, kad šį verslą įkūrė lietuvės merginos, kurios šiandien džiaugiasi galinčios dirbti savo malonumui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paklaustos, kokiam stiliui priskirtų savo kuriamus moteriškus drabužius, „Le Muse LT“ direktorė Sofija Karnilavičienė ir idėjos autorė bei drabužių kūrėja Lina Pliūraitė sutrikusios nusijuokia. Iš tiesų įvairiais būdais dėvimus megztinius, sukneles, paltus ir kitokius drabužius sunku įsprausti į stilistinius rėmus. O ir pats verslas, anot jų, organiškas, neįprastas, tarsi savaime užaugęs.

REKLAMA

„Neturėjome konkrečios vienos vizijos, – sako Lina. – Esame anksčiau darę projektą pagal visas taisykles ir mums nepavyko. Realybė dažnai būna kitokia nei idėjos galvoje. Todėl dabar tiesiog dirbame ir sulaukę galimybių jas išnaudojame.“

Sofija teigia, kad Lietuvos rinka pernelyg maža, palyginti su talentingų kūrėjų skaičiumi, todėl apie „Le Muse“ lietuviai sužinojo iš užsienio žiniasklaidos.

„Mūsų kelias buvo kitoks. Daug kas perskaitęs užsienio žiniasklaidoje apie mus manė, kad esame nelietuvės. Niekuomet nedarėme jokios reklamos“, – tvirtina Sofija.

REKLAMA
REKLAMA

Komandinis darbas

„Le Muse“ atsirado prieš ketverius metus, kai Lina pradėjo siūti išskirtinio dizaino drabužius. Po dvejų metų merginos įkūrė įmonę ir sako net nesvarsčiusios, kokią veiklos formą rinktis, natūraliai atidarė uždarąją akcinę bendrovę.

Šiandien „Le Muse“ komandoje darbuojasi penkios merginos, sostinėje veikia dvi parduotuvės, Paryžiuje – viena, taip pat prekiaujama internetu. Daugiausia klientų „Le Muse“ turi JAV, Kanadoje, Australijoje, šiek tiek iš Vokietijos, Prancūzijos, Šveicarijos, kitų Europos šalių. Yra buvę iš Pietų Afrikos, Japonijos. Yra klienčių, kurios perka po 25–30 „Le Muse“ drabužių ir juos nuolat dėvi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lina ir Sofija tvirtina, kad darbus komanda pasiskirstė pagal norus ir pomėgius, nepaisydami turimo išsilavinimo ir darbo patirties.

„Mums svarbu, kad žmogus galėtų išnaudoti savo galimybes ir dirbtų tai, kas jam patinka. Taip pat stengiamės nelįsti viena į kitos daržą, čia tokia nerašyta taisyklė“, – paaiškina Lina.

Darbas – malonumas

„Le Muse“ merginos, paklaustos, kokių didžiausių pamokų patyrė kurdamos verslą, pasakoja, kad pirmuosius dvejus metus dirbo gerai ir tikslingai, o šiemet leido sau išmokti visas galimas pamokas.

REKLAMA

„Matyt, atsirado užtikrintumas, kad viskas jau įsivažiavo, todėl nusprendėme išbandyti tai, ko anksčiau nebandėme. Vis dėlto maloniausia augti tolygiai. Kiekvienas šuolis sukelia daug nereikalingo streso“, – sako Lina.

Abi sutartinai tvirtina, kad šiandien jų verslas – tikras malonumas, nes leidžia sau viską, kas labiausiai patinka.

„Tačiau dabar mes gerai leidžiame laiką: važiuojame į Italiją pirkti medžiagų, Paryžiuje surengiame fotosesiją. Jei darai tai, kas yra tavo pomėgis ir teikia malonumą, tuomet nebedirbi. Mums malonu keliauti, patinka drabužiai, juos matuotis, fotosesijos, makiažai ir pan. Jei kiekvienas verslininkas turėtų tai, kas jam labiausiai patinka, darbas būtų tikras malonumas“, – įsitikinusi Lina.

 Straipsnis publikuotas savaitraštyje „Ekonomika.lt“ (44 (105), lapkričio 26 – gruodžio 2 d.), rubrikoje „Savas verslas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų