Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Efektyvumui nėra jokių ribų. Greičiausiai tokiu požiūriu „Honda“ inžinieriai pradėjo darbuotis ties visiškai nauja pavarų dėže, kuri turėtų pranokti visus šiuo metu rinkoje esančius analogus.
Japonijos patentų biure „Honda“ užregistravo trijų sankabą 11 laipsnių pavarų dėžę. Taip, gerbiamieji automanai, Japonijos automobilių gamintojas nusprendė sukurti pavarų dėžę, kuri turės 11 laipsnių ir net tris sankabas. Palyginimui, „VAG“ koncerno kūriniai naudoja „DSG“ 6 arba 7 laipsnių pavarų dėžes su dvejomis sankabomis.
Atsižvelgiant į gamintojų norą padidinti variklių efektyvumą, 11 laipsnių pavarų dėžė turėtų padėti kelis kartus sumažinti vidutines kuro sąnaudas važiuojant greitkeliu. CO2 emisijos taip pat turėtų sumažėti.
„Honda“ nėra vienintelis automobilių gamintojas, kuris šiuo metu dirba prie 11 laipsnių automatinių pavarų dėžių. Prieš tris metus „Ford“ inžinieriai taip pat pradėjo kurti 11 laipsnių pavarų dėžę, kuri pakeistų šiuo metu naudojamus agregatus.
Efektyvumui nėra jokių ribų. Greičiausiai tokiu požiūriu „Honda“ inžinieriai pradėjo darbuotis ties visiškai nauja pavarų dėže, kuri turėtų pranokti visus šiuo metu rinkoje esančius analogus.
Japonijos patentų biure „Honda“ užregistravo trijų sankabą 11 laipsnių pavarų dėžę. Taip, gerbiamieji automanai, Japonijos automobilių gamintojas nusprendė sukurti pavarų dėžę, kuri turės 11 laipsnių ir net tris sankabas. Palyginimui, „VAG“ koncerno kūriniai naudoja „DSG“ 6 arba 7 laipsnių pavarų dėžes su dvejomis sankabomis.
Atsižvelgiant į gamintojų norą padidinti variklių efektyvumą, 11 laipsnių pavarų dėžė turėtų padėti kelis kartus sumažinti vidutines kuro sąnaudas važiuojant greitkeliu. CO2 emisijos taip pat turėtų sumažėti.
„Honda“ nėra vienintelis automobilių gamintojas, kuris šiuo metu dirba prie 11 laipsnių automatinių pavarų dėžių. Prieš tris metus „Ford“ inžinieriai taip pat pradėjo kurti 11 laipsnių pavarų dėžę, kuri pakeistų šiuo metu naudojamus agregatus.