REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniuose tinkluose netyla žmonių diskusijos apie fotografijos kursų reklamos nuotrauką. Gyventojai net neabejoja, mokykla specialiai bananą pavertė vyrišku lytiniu organu. Mokyklos fotografas tai neigia ir tikina, kad su reklama viskas yra gerai. Tik iškrypę žmonės mato kažką kitą. Tuo metu reklamos specialistas teigia, kad ko gero fotografas neturi akių, jei nemato, kas akivaizdu.

Socialiniuose tinkluose netyla žmonių diskusijos apie fotografijos kursų reklamos nuotrauką. Gyventojai net neabejoja, mokykla specialiai bananą pavertė vyrišku lytiniu organu. Mokyklos fotografas tai neigia ir tikina, kad su reklama viskas yra gerai. Tik iškrypę žmonės mato kažką kitą. Tuo metu reklamos specialistas teigia, kad ko gero fotografas neturi akių, jei nemato, kas akivaizdu.

REKLAMA

Gyventojai įvairiose socialinio tinklo „Facebook“ grupėse ėmė dalintis „Fotomokyklos 70's“ kursų reklama, kurioje užfiksuotas rankoje laikomas bananas, o ant jo braškė aplieta jogurtu. Kone visi komentatoriai tikino, kad mokykla nuotraukoje siekė pavaizduoti vyrišką lytinį organą.

„Įdomu, kokias ten nuotraukas jie mokys daryti? Dėmesį gal ir atkreipė, tačiau tikrai ten neičiau mokytis fotografijos“, – rašė viena moteris

REKLAMA
REKLAMA

Kita komentatorė teigė, kad tokios pigios ir neskoningos reklamos dar nematė.

„Nežinau net kaip tai siejasi su fotografija. Tikrai nepagalvočiau, kad čia fotografijos mokykla. Be to, panašios temos jau nuvalkiotos ir vulgarios. Tad nemanau, kad kažkas susidomės šiais kursais“, – tikino moteris.

REKLAMA

Asociacijos kyla tik iškrypusiems žmonėms?

„Fotomokykla 70‘s“ sumanytojas, fotografas ir mokytojas Rytis Zdanavičius džiaugėsi, kad reklama atkreipė kažkieno dėmesį.

„Juk reklamos ir yra tikslas atkreipti dėmesį. Reklamą vertinu teigiamai. Tikslą ji pasiekė.

O kas dėl nuotraukos? Ji tikrai gera ir puikiai tinka demonstruoti, kaip pavyzdį būsimiems fotografams. Labai puikiai suderintos spalvos pagal trikampio derinimo taisykles. Taip pat puikiai dera prie geltono fono. Puikiai panaudotas šoninis apšvietimas, kuris suteikia nuotraukai tūrio. Nuotraukoje panaudota mišri kompozicija leidžianti žiūrovui atpažinti ir sukoncentruoti dėmesį į pagrindinį objektą“, – sakė fotografas.

REKLAMA
REKLAMA

R. Zdanavičius siūlė atkreipti dėmesį ir į nuotraukoje esančią ranką.

„Ranka atidaro kompoziciją, taip suteikia žiūrovui galimybę matyti daugiau ir savo vaizduotės pagalba pratęsti mintį. Visur panaudotas nelyginis skaičius – viena ranka, vienas bananas, viena braškė, trys nubėgimai iš braškės galiuko.

Suspausta ranka suteikia nuotraukai gyvumo, natūralumo, pasitikėjimo savimi ir tvirtumo jausmą. Dar gal ranka gali priminti sovietinę simboliką ir kelti asociacijas su ranka ir kūju. Tačiau tai įžvelgtų tik vyresnio amžiaus žmonės“, – simbolių reikšmes aiškino fotografas.

Jis sutiko, kad kai kas nuotraukoje galėtų įžvelgti ir penį.

„Tačiau, kad tai pamatytum jau tikrai turbūt iškrypusiam reikia būti. Na, jeigu pridėjus nuotraukos apačioje du vištos kiaušinius, gal asociacijos ir sustiprėtų. Bet pagal kompoziciją galima dėti vieną kiaušinį arba tris kiaušinius. Įdomu, apie ką žmonės pagalvoja kai pamato rugio varpą? Manau apie duoną. Ar ne taip?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Beje puikiai ši nuotrauka tiktų kokio nors kokteilių baro įvaizdžiui formuoti. Puiki nuotrauka jogurtinio bananų ir braškių skonio kokteilio reklamai“, – komentavo R. Zdanavičius.

Tokia mokyklą pataria aplenkti

Marketingo ir reklamos specialistas Linas Šimonis teigė, kad visiškai aišku, kokias asociacijas nori sukelti fotografijos mokykla.

„Aišku, ką čia norėta pavaizduoti. Ir jeigu mokyklos fotografas nemato, kad ši nuotrauka ir reklama jau net bene dviprasmiška, o jau vienprasmiška, vadinasi, jis neturi akių.

Tad nepatarčiau ten ir mokytis. Ką gali išmokyti žmonės, kurie nemato elementarių dalykų, tai kaip jie gali matyti nuotraukų kompozicijas ar dar ką nors“, – teigė L. Šimonis.

REKLAMA

Jis pastebėjo, kad ši mokykla neturi jokios marketingo strategijos.

„Fotografijos mokykla bando rasti klientus atsitiktiniais būdais. O kai šie būdai neveikia, ima kurti skandalus. Tačiau ši nuotrauka tiek skandalinga, kad net prasilenkia su geru skoniu. Tokią pačią reklamos žinutę mokykla ir siunčia, kad išmokys daryti blogo skonio nuotraukas.

Norint pritraukti klientus reikia kuo nors išsiskirti, pavyzdžiui, vienos mokyklos daugiausiai dėmesio skiria portretinėms nuotraukoms, kitos – peizažui. Yra daugybė įvairių specializacijų. Yra mokyklų, kurios orientuojasi į pradedančiuosius. Yra daug būdų išsiskirti, tik žinoma, tam vienos reklamos gali neužtekti“, – pasakojo specialistas.

REKLAMA

Siūlo ieškoti išskirtinumo

Pasak L. Šimonio, reklama turi pasakyti, kuo siūloma paslauga yra pranašesnė už konkurentų siūlomą paslaugą.

„Štai šioje reklamoje rašoma, kad kursai prasideda rugsėjį. Tačiau ar tai yra priežastis eiti pas juos, o ne konkurentus? Gal konkurentai pradeda kursus liepą, juk ne. Dar rašoma, kad siūloma 40 proc. nuolaida. Tačiau neaišku, ar tai nuolaida nuo konkurentų kainų ar nuo tos pačios mokyklos.

Žinoma, lietuviai yra pripratinti prie nuolaidų, tačiau tai nėra išskirtinumas. Ir žiūrėdamas į šią reklamą matau, kodėl jie nesurenka grupės už pilną kaina“, – teigė L. Šimonis.

Anot jo, šiuo atveju mažai tikėtina, kad reklama bus veiksminga.

„Kažin ar tos mokyklos mokinių grupės bus perpildytos. Nebent tuo atveju, jeigu jose labai mažai vietų. Tikriausiai ateis žmonės, kurie irgi turi blogą skonį“, – svarstė L. Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų