Lenktynių metu Ch. Leclercas radijo ryšiu reiškė didelį nepasitenkinimą komanda, manydamas, jog sustojimo metu buvo netinkamai pakoreguotas priekinis sparnas. Tik vėliau sportininkui buvo pranešta, kad tikroji problemos priežastis – važiuoklės gedimas. Po lenktynių Ch. Leclercas viešai atsiprašė komandos darbuotojų dėl anksčiau išreikštų kaltinimų.
Daugiau naujienų apie „Formulės 1“ čempionatą galite perskaityti specialioje rubrikoje.
Vis dėlto ne visi konkurentai sutiko su „Ferrari“ oficialia versija. „Mercedes“ lenktynininkas britas George'as Russellas, su kuriuo Leclercas trasoje kovėsi ypač atkakliai, pateikė kitokią įvykių interpretaciją.
„Charlesas jums nesakys, kad tas bolidas balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos. Vienintelis logiškas paaiškinimas, kurį mes sugalvojome, – kad „Ferrari“ bolido dugnas buvo labai žemai. Manau, jie nerimavo, jog dugnas per daug nusidėvės ir po lenktynių nebeatitiks techninių reglamentų.
Todėl paskutinei lenktynių atkarpai jie padidino padangų slėgį. Taip pat pastebėjau, kad „Ferrari“ lenktynių pabaigoje pradėjo naudoti variklio režimą, kuris lėtindavo automobilį tiesiųjų pabaigoje – būtent ten, kur bolido dugnas dėvisi stipriausiai. Tai vienintelis logiškas situacijos paaiškinimas, kurį galiu sugalvoti matydamas jų ratų įveikimo laikus ir naudotą variklio režimą“, – sakė G. Russellas.
🚨 | George Russell believes Ferrari were almost illegal in Hungary:
— formularacers (@formularacers_) August 4, 2025
"When I saw how slow he [Leclerc] was, I presumed something wasn't right.
"The only thing we can think of is they ran the car too low to the ground, and they had to increase tyre pressures."
[@SkySportsF1]
Britų pilotas pats finišavo trečias, praleisdamas į priekį tik abu „McLaren“ komandos atstovus. Pasak jo, lenktynių rezultatai šįkart buvo itin neįprasti.
„Neskaitant „McLaren“, pilotų išsidėstymas nuo trečios iki tryliktos pozicijos buvo gana keistas. Neįprasta matyti Maxą Verstappeną taip žemai, taip pat nustebino geras „Aston Martin“ pasirodymas. Mums šis savaitgalis buvo pozityvus, bet tikrai negalime užmigti ant laurų“, – kalbėjo G. Russellas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!