• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį vykusiose Vengrijos GP lenktynėse „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas turėjo retą šansą iškovoti pergalę šių metų „Formulės-1“ sezone. Monakietis, sensacingai laimėjęs kvalifikaciją, sėkmingai startavo iš „pole“ pozicijos ir ilgą laiką pirmavo lenktynėse. Visgi po antrojo sustojimo jo bolido tempas ženkliai nukrito. Per paskutinius ratus Ch. Leclercas prarado keletą pozicijų ir galiausiai finišą pasiekė tik ketvirtas.

Sekmadienį vykusiose Vengrijos GP lenktynėse „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas turėjo retą šansą iškovoti pergalę šių metų „Formulės-1“ sezone. Monakietis, sensacingai laimėjęs kvalifikaciją, sėkmingai startavo iš „pole“ pozicijos ir ilgą laiką pirmavo lenktynėse. Visgi po antrojo sustojimo jo bolido tempas ženkliai nukrito. Per paskutinius ratus Ch. Leclercas prarado keletą pozicijų ir galiausiai finišą pasiekė tik ketvirtas.

REKLAMA

Lenktynių metu Ch. Leclercas radijo ryšiu reiškė didelį nepasitenkinimą komanda, manydamas, jog sustojimo metu buvo netinkamai pakoreguotas priekinis sparnas. Tik vėliau sportininkui buvo pranešta, kad tikroji problemos priežastis – važiuoklės gedimas. Po lenktynių Ch. Leclercas viešai atsiprašė komandos darbuotojų dėl anksčiau išreikštų kaltinimų.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų apie „Formulės 1“ čempionatą galite perskaityti specialioje rubrikoje.

Vis dėlto ne visi konkurentai sutiko su „Ferrari“ oficialia versija. „Mercedes“ lenktynininkas britas George'as Russellas, su kuriuo Leclercas trasoje kovėsi ypač atkakliai, pateikė kitokią įvykių interpretaciją.

REKLAMA

„Charlesas jums nesakys, kad tas bolidas balansavo ant taisyklių pažeidimo ribos. Vienintelis logiškas paaiškinimas, kurį mes sugalvojome, – kad „Ferrari“ bolido dugnas buvo labai žemai. Manau, jie nerimavo, jog dugnas per daug nusidėvės ir po lenktynių nebeatitiks techninių reglamentų.

Todėl paskutinei lenktynių atkarpai jie padidino padangų slėgį. Taip pat pastebėjau, kad „Ferrari“ lenktynių pabaigoje pradėjo naudoti variklio režimą, kuris lėtindavo automobilį tiesiųjų pabaigoje – būtent ten, kur bolido dugnas dėvisi stipriausiai. Tai vienintelis logiškas situacijos paaiškinimas, kurį galiu sugalvoti matydamas jų ratų įveikimo laikus ir naudotą variklio režimą“, – sakė G. Russellas.

REKLAMA
REKLAMA

Britų pilotas pats finišavo trečias, praleisdamas į priekį tik abu „McLaren“ komandos atstovus. Pasak jo, lenktynių rezultatai šįkart buvo itin neįprasti.

„Neskaitant „McLaren“, pilotų išsidėstymas nuo trečios iki tryliktos pozicijos buvo gana keistas. Neįprasta matyti Maxą Verstappeną taip žemai, taip pat nustebino geras „Aston Martin“ pasirodymas. Mums šis savaitgalis buvo pozityvus, bet tikrai negalime užmigti ant laurų“, – kalbėjo G. Russellas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų