Lenktynių metu Ch. Leclercas radijo ryšiu aiškiai reiškė nusivylimą, įtardamas, kad sustojimo metu komanda pakoregavo priekinį sparną, dėl ko bolidas neva tapo lėtesnis. Visgi paaiškėjo, kad problemos buvo kur kas rimtesnės – nuo 40-ojo rato bolidas turėjo važiuoklės gedimą. Tai sužinojęs, sportininkas viešai atsiprašė komandos už savo emocingą reakciją.
Daugiau naujienų apie „Formulės 1“ čempionatą galite perskaityti specialioje rubrikoje.
„Lenktynių metu neturėjau visos informacijos apie tai, kas nutiko. Dabar jau žinau, kad nuo 40-o rato turėjome problemų su važiuokle. Tuo metu tapau keleiviu savo bolide – nieko nebegalėjau pakeisti“, – po finišo kalbėjo Ch. Leclercas.
„Iš pradžių maniau, kad suklydo komanda, padariusi netinkamą pasirinkimą. Nors dabar jau žinau tiesą, pyktis ir nusivylimas niekur nedingo. Mes šiemet turėjome vienintelį šansą iškovoti pergalę ir tą šansą iššvaistėme. Esu labai nusivylęs“, – pridūrė jis.
🎙️| Charles Leclerc:
— Ferrari News 🐎 (@FanaticsFerrari) August 3, 2025
“I didn’t have all the info in the car. Now I do, and we had a problem with the chassis from lap 40. From then on I was a passenger — I couldn’t do anything.”
“I thought the problem was a choice they made — but it isn’t the case.”
“Disappointment and…
„Ferrari“ komandos vadovas Fredericas Vasseur atskleidė, jog ekipa kurį laiką net nebuvo tikra, ar lenktynininkui pavyks finišuoti dėl rimtų važiuoklės problemų.
„Turime išsiaiškinti važiuoklės gedimo priežastis ir suprasti, kodėl staiga tapo taip sudėtinga valdyti bolidą. Kurį laiką net abejojome, ar Charlesas su tokiu automobiliu pasieks finišą“, – pripažino F. Vasseur.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!