Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kol „R35 GT-R“ stengiasi išspardyti visų sportiškų automobilių užpakalius, pasižiūrėkime į modelį, kuris yra prieinamesnis platesnei automobilių entuziastų auditorijai. Vienas iš patraukliausių ir geidžiamiausių „Skyline“ yra „R33“. Auksio viduriukas tarp „R32“ ir „R34“.
Šie automobiliai yra populiarūs ir geidžiami ne tik Japonijoje, bet ir visame likusiame pasaulyje, ypač D.Britanijoje ir Airijoje. Vis daugiau žmonių išleidžia pinigus ne kompaktiškai europietiškai dėžutei, bet galiūnui iš Japonijos.

Kol „R35 GT-R“ stengiasi išspardyti visų sportiškų automobilių užpakalius, pasižiūrėkime į modelį, kuris yra prieinamesnis platesnei automobilių entuziastų auditorijai. Vienas iš patraukliausių ir geidžiamiausių „Skyline“ yra „R33“. Auksio viduriukas tarp „R32“ ir „R34“.
Šie automobiliai yra populiarūs ir geidžiami ne tik Japonijoje, bet ir visame likusiame pasaulyje, ypač D.Britanijoje ir Airijoje. Vis daugiau žmonių išleidžia pinigus ne kompaktiškai europietiškai dėžutei, bet galiūnui iš Japonijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

wrkhse12


Kuo šis „Skyline“ išsiskiria iš kitų? Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kad automobilio savininkas įsigijęs mašiną negalvojo kaip ji turi atrodyti. Tai greičiau yra didelis dalių kratinys. Kažkoks priekinis bamperis, iš nepažįstamo nupirkti ratlankiai. Tačiau mes galime pasakyti kuo šis „Skyline“ išsiskiria iš kitų. Jis atrodo tvirtesnis ir raumeningesnis negu kiti egzemplioriai, kurie dėvi prašmatnų kostiumą.

REKLAMA

wrkhse7


Pasižiūrėjus į automobilį iš arčiau, galima suprasti kokiam tikslui jis buvo nupirktas. Nėra vingiuotų slenksčių ar dviejų metrų aukščio spoilerio. Kadangi savininkas šiuo automobiliu mėgaujasi vingiuotais užmiesčio keliais, estetinis vaizdas buvo šiek tiek užmirštas. Vis dėlto nusidėvėjusi „S“ raidė ar šiek tiek apkerpėjusios radiatoriaus groteles suteikia žavesio.

REKLAMA
REKLAMA

wrkhse8


Tačiau nesusidarykite nuomonės, kad šiek tiek aplamdytas eksterjeras išduoda automobilio savininko tinginystės mastus, tikrai ne. Automobilio savininko entuziastiškumą išduoda keletas svarbių detalių, kurios sumontuotos interjere ir po kapotu.
Jeigu pradėsime nuo automobilio interjero, vietoj standartinių sėdynių vyras sumontavo raudonos spalvos „Bride Ergo II“. Jos kaip šviesa tunelio gale.
Taip pat reikėtų paminėti „OMP Corsica“ vairą, „Nardi“ signalo dangtelį, „Razo“ pedalus, pavarų perjungimo svirtį ir mažą kompiuteriuką, kurio ekrane skaičiukai keičiasi ir kyla dažniau negu minimali alga Lietuvoje.
Dabar pademonstruosime pačią gražiausią automobilio vietą - variklį. Kadangi „Skyline“ savininkas linkęs skirti daugiau dėmesio važiuoklei, varikliui ir vairavimo malonumui, atsidarius mašinos kapotą šiek tiek nustebtumėte.
Po kapotu slypi „RB25“, kuriam kompaniją palaiko „Trust TD06“ turbina. Taip pat reikėtų paminėti „Nismo“ 555 cc purkštukus, „GT-R“ tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „Z32“ srauto matuoklę ir „HKS“ sankabos komplektą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

wrkhse6


Kalbant apie važiuoklę, vyras sumontavo „BC“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Kaaz“ diferencialą, „Apex“ strut bar'ą priekyje ir „Cusco“ strut bar'ą gale.
Vien pasižiūrėjus į šį automobilį iš galo truputėlį nupurto šiurpas, nes pirmoji mintis šovusi į galvą - Neprasidėk su šita Godzilla.

wrkhse13


Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle: 
https://mano.automanas.lt/


wrkhse1

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų