REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Remiantis gegužės 22 d. rinkodaros tyrimų kompanijos „Millward Brown“ paskelbtais duomenimis, vertingiausių prekės ženklų sąraše šiais metais „Toyota“ aplenkęs BMW ženkliukas vėl susigrąžino lyderio poziciją šioje srityje. Savo poziciją geriausių prekės ženklų šimtuke „BrandZ Top 100“ taip pat pagerino „Mercedes‒Benz“, „Volkswagen“ ir „Audi“, skelbia „Automotive News“.

REKLAMA
REKLAMA

Vertingiausiu automobiliniu prekės ženklu BMW paskutinį kartą tapo 2010 m., o „Toyota“ pačiame viršuje buvo nuo 2006 iki 2009 m., taip pat ir praėjusiais metais. Japonų koncerno prekės ženklas liko vienas iš geriausiai vertinamų pasaulyje, tačiau žemės drebėjimų, tsunamio ir atominės katastrofos padariniai, palietę visus šalies automobilių gamintojus lėmė tai, kad jis prarado aukščiausią poziciją.

REKLAMA

Nelaimės Japonijoje neigiamą poveikį turėjo „Honda“, „Nissan“ ir „Lexus“ prekės ženklams, tačiau nepaisant sunkumų visi jie išliko aukščiausiame penketuke. Savo įtaką Azijos rinkose, ypatingai Kinijoje, padidinę Vokietijos gamintojai „Mercedes‒Benz“, „Volkswagen“ ir „Audi“ reitinguose palypėjo aukštyn.

Pirmuoju į vertingiausių automobilinių prekės ženklų aukščiausiąjį dešimtuką patekusiu Korėjos gamintoju tapo „Hyundai“. Šios kompanijos prekės ženklas šiais metais atsidūrė devintoje vietoje.

REKLAMA
REKLAMA

Prekės ženklus „Millward Brown“ vertina pagal daugiau nei milijono klientų visame pasaulyje atsiliepimus, taip pat analizuodama kompanijų finansinius rezultatus pagal „Bloomberg“ ir „Dataminor“ turimus duomenis.

Vertingiausi automobiliniai prekės ženklai (mlrd. dolerių), vieta „BrandZ Top 100“, pokytis lyginant su 2011 m. (proc.):

1. BMW 24.6 ‒ (23) 10

2. „Toyota“ 21.8 ‒ (28) ‒10

3. „Mercedes‒Benz“ ‒ (46) 5

4. „Honda 12.7“ ‒ (65) ‒11

5. „Nissan“ 9.9 ‒ (81) ‒2

6. „Volkswagen“ ‒ (95) 15

7. „Ford“ 7.0  ‒5

8. „Audi“ 4.7 ‒ 23

9. „Hyundai“ 3.6 ‒

10. „Lexus“ 3.4 ‒ 7

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų