REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 „Bitė Lietuva“ skelbia, kad jau trečią mėnesį iš eilės pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių, pagal klientų skaičių, perkėlusių savo numerį į bendrovės tinklą. Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, sausio mėnesį į „Bitės“ tinklą perkelti 7865 numeriai, į „Tele2“ 7031, o „Omnitel“ – 3172 numeriai. Tačiau „Tele2“ primena, kad atmetus tarp skirtingų tos pačios bendrovės operatorių migravusius klientus, „Tele2” paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiausiai.

 „Bitė Lietuva“ skelbia, kad jau trečią mėnesį iš eilės pirmauja tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių, pagal klientų skaičių, perkėlusių savo numerį į bendrovės tinklą. Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, sausio mėnesį į „Bitės“ tinklą perkelti 7865 numeriai, į „Tele2“ 7031, o „Omnitel“ – 3172 numeriai. Tačiau „Tele2“ primena, kad atmetus tarp skirtingų tos pačios bendrovės operatorių migravusius klientus, „Tele2” paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiausiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Klientai nori bendrauti be apribojimų, todėl puikiai vertina „Bitės“ neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Šį planą renkasi net 70 proc. mūsų klientų. Mums pristačius „Laisvę“ kainų skirtumų tarp Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių nebeliko, tad dabar klientai teikia pirmenybę geriausiam rūpesčiui, kokybei ir papildomoms paslaugoms“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

REKLAMA

Bendrovės vadovas pastebi ir naujus klientų vartojimo įpročius. „Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų, o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai – net 100 procentų.

„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per sausį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 2198. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 1521, o „Omnitel“ – sumažėjo 3157 klientais.

REKLAMA
REKLAMA

"Tele2": "Bitė" pirmauja, nes skaičiuoja ir "Eurocom" klientus

Sausį mobiliojo ryšio vartotojai toliau aktyviai naudojosi numerio perkėlimo paslauga. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Tele2“ klientų praėjusį mėnesį dėl numerio perkėlimo padaugėjo 1525.

„Numerio perkėlimo statistikoje jau daug metų matome tą pačią tendenciją – „Tele2“ klientų skaičius auga. „Tele2“ renkasi verslo ir pagal sutartis mokantys vartotojai. Siūlome aukštą kokybę už žemą kainą, tad augimas išlieka nuoseklus“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atmetus tarp skirtingų tos pačios bendrovės operatorių migravusius klientus, „Tele2” paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiausiai.

Mobiliojo ryšio vartotojus pereiti į „Tele2“ skatino šių metų pradžioje pristatyti nauji pasiūlymai.

„Tele2“ pasirinkusiems klientams sausį didžiausią įtaką darė prasidėjęs telefonų ir ryšio paslaugų išpardavimas.

Tuo tarpu „Pildyk“ pirmoji tarp išankstinio mokėjimo ryšio paslaugų pasiūlė neribotus pokalbius ir SMS žinutes.

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) sausį patvirtino, kad „Tele2“ 2G (GSM) mobiliojo ryšio tinklas yra plačiausias ir apima 98,9 proc. Lietuvos.

REKLAMA

Per 2013 metus dėl numerio perkėlimo „Tele2“ klientų skaičius išaugo daugiau kaip 26 tūkst. – daugiausiai tarp mobiliojo ryšio operatorių.

Taip pat RRT skaičiavimai parodė, kad „Tele2“ 3G (UMTS) mobiliojo interneto tinklas per pusmetį išsiplėtė į dar dešimtadalį Lietuvos ir yra antras didžiausias – 79,4 proc. šalies teritorijos.

Bendrovės „RAIT“ 2013 m. lapkričio mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų