• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiek yra žinoma, Fernando Alonso sutartis su „Ferrari“ komanda yra galiojanti, o italų komandos vadovas Marco Mattiacci pareiškė, kad jų komandos pilotų sudėtis 2015 metais nepasikeis. Tačiau Europos žiniasklaidoje nenutyla pranešimai, kad yra svarstoma F. Alonso galimybė kitąmet pereiti į „McLaren“ komandą. Spauda net įvardija sumą, kurią „Honda“ koncernas (variklių tiekėjas „McLaren“ nuo 2015 m.) yra pasirengęs ispanui mokėti už sezoną 32 mln. JAV dolerių. Tiesa, prie šio honoraro F. Alonsui prisidėtų ir jį remiantis ispanų bankas „Santander“, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo momentu yra manoma, kad F. Alonso yra esminė figūra, nuo kurios priklausys galimos rokiruotės komandose kitų metų F-1 čempionate. Neseniai britų spauda pranešė, kad praėjusią savaitę įvyko „McLaren Group“ vadovo Rono Denniso ir F. Alonso slaptas susitikimas. Kartu „McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullier‘as pareiškė, kad šiemet kontraktai su lenktynininkais bus pasirašomi labai vėlai: „Tai tiesa, kad aš ir R. Dennisas paprašėme daugiau laiko nei jo įprastai reikia, bet mes galime šiemet leisti sau tokį požiūrį, net jei tai pilotams suteiks diskomforto. Nes mes pirmiausiai turime paisyti komandos prioritetų“.

REKLAMA

Formaliai F. Alonso ir „Ferrari“ kontraktas pasibaigs 2016 m. pabaigoje, tačiau yra kalbama, kad šioje sutartyje yra tam tikrų išlygų. Pirma jų, F. Alonso gali nutraukti kontraktą, jei „Ferrari“ šį sezoną užims žemesnę nei trečią vietą Konstruktorių įskaitoje. Po 12 etapų italų komanda yra kaip tik trečioje vietoje, bet žemiau esanti „Williams“ atsilieka vos 10 taškų, o jos pilotas V. Bottas per penkias paskutinės lenktynes net keturis kartus kilo ant podiumo. „Ferrari“ lenktynininkai negali pasigirti tokiais rezultatais, nors paskutinėse varžybose Spa jie atrodė visai neblogai.

REKLAMA
REKLAMA

Kitą, kur kas radikalesnę versiją pateikė vokiečių „Auto Motor und Sport“. Pagal jų pranešimą, F. Alonso sutartį su „Ferrari“ gali nutraukti jau nuo rugsėjo 1 d., jei jo atsilikimas nuo čempionato lyderio asmeninėje įskaitoje bus didesnis negu 25 taškai. O dabar ispanas nuo pirmaujančio N. Rosbergo atsilieka net 99 taškais. Bet kartu yra aišku, kad Alonso sugrįžimas į „McLaren“ komandą, su kuria jis 2007 metais turėjo labai įtemptus santykius, būtų ispanui labai rizikingas žingsnis, nepriklausomai nuo siūlomų pinigų sumos. „McLaren“ jau antrus metus paeiliui nėra laimėjusi nė vieno etapo, o „Honda“ jėgainės kitais metais bus dar „žalios“, o jų tobulinimui prireiks daug laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Neatmestina, kad visos spekuliacijos apie perėjimą į „McLaren“ – yra ne kas kita kaip dukart pasaulio čempiono F. Alonso politiniai žaidimai su „Ferrari“ vadovybe, nes ispanas nori surasti rimtų spaudimo priemonių savo italų darbdaviams. Neseniai gerai informuotas britų žurnalistas Jamesas Allenas rašė, kad Alonso svarstė apie kontrakto pratęsimą su italais, bet derybos vyko „girgždėdamos“, nes ispanas prašo daug daugiau pinigų už lojalumą „Ferrari“ komandai, taip norėdamas kompensuoti nepakankamą raudonojo bolido konkurencingumą pastaraisiais metais. O italai jam daugiau mokėti nenori.

Tai pat verta priminti, kad F. Alonso Belgijos GP metu buvo susitikęs su „Red Bull“ vadovu Christianu Horneriu, o tai yra dar vienas įrodymas, kad ispanas visokiais būdais bando erzinti „Ferrari“ komandą.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų