• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsiajam kosmetikos kompanijos „L'Oréal Paris“ šūkiui, kurį ne kartą TV reklamose tarė tokios garsenybės kaip Claudia Schiffer ar Eva Longoria, jau 40 metų. Sunku patikėti, tačiau pirmą kartą šie žodžiai buvo ištarti vyrų dominuojamoje aplinkoje, primenančioje garsųjį TV serialą „Reklamos vilkai“. Kviečiame iš arčiau susipažinti su šio šūkio istorija.

REKLAMA
REKLAMA

Reklaminis šūkis „Nes aš to verta!“ atsirado neatsitiktinai: nors pirminis jo tikslas buvo pozicionuoti „L'Oréal“ kaip brangesnį, tačiau kokybiškesnį prekės ženklą kovoje su pigesniu konkurentu „Clairol“, jo pasirodymas sutapo su 8-ojo dešimtmečio pradžioje vykusiu moterų feministiniu judėjimu. Šūkį sukūrusi reklamos agentūros McCann Erickson tekstų kūrėja, kuri tuo metu buvo vos 23-ejų, to laikmečio situaciją apibūdino taip:

REKLAMA

„Nes aš to verta“ turėjo ir kitą potekstę – „Aš žinau, jog tu nemanai, kad esu to verta“, nes būtent taip galvojo agentūros vaikinai, kurie reklamose moteris naudojo kaip objektus. Tai mane piktino, nusprendžiau kovoti ir nusprendžiau parodyti, ką sugebu. Jie negali man pasakyti, kas aš esu. Vyrai tai mums sakė ištisus šimtmečius“, - sakė ji.

Nors šiais laikais šis šūkis skamba natūraliai, tuo metu jis sukėlė tikrą revoliuciją: moterys buvo skatinamos žvelgti į save kaip į asmenybes, o ne objektus, įspraustus į vyriškos estetikos rėmus. Taigi šūkis atitiko maištingą laikmečio dvasią ir atspindėjo tai, kas tuo metu virė daugelio moterų galvose. Tokiu būdu „L'Oréal“ pasiekė ne tik artumo su klientėmis, bet ir tapo prekės ženklu, siejamu su tų laikų moterų trokštamomis vertybėmis, kurios aktualios ir šiandien: pasitikėjimas savimi, emancipacija, stiprybė.

REKLAMA
REKLAMA

Nors šūkis buvo sukurtas plaukų dažams „Preference“, vėliau jį pradėta naudoti ir dekoratyvinei kosmetikai - pirmiausiai akių šešėliams ir nagų lakui - reklamuoti. 1985m. „L'Oréal“ nusprendė vystyti šią pasitikinčių savimi moterų liniją dar toliau ir pradėjo prekės ženklo ambasadorių erą. Pirmąja „L'Oréal“ ambasadore tapo aktorė Andie MacDowell. Šis ėjimas taip pasiteisino, jog šios prekės ženklo savybes atspindinčios moterys sėkmingai naudojamos komunikacijoje iki šių dienų.

Dabar kiekvienam produktui parenkama ambasadorė, kuri pasižymi ne tik potencialių vartotojų trokštamomis išorinėmis savybėmis (pvz. gražiais plaukais, lygia oda ar dailiomis blakstienomis), bet ir „L'Oréal“ vertybes atspindinčiais charakterio bruožais. Jų tarpe yra tokios garsenybės kaip popžvaigždė Beyonce, rokerė Gwen Stefani, supermodeliai Claudia Schiffer bei Leatitia Casta, aktorė Eva Longoria ir kitos ryškios pramogų pasaulio asmenybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1997 m. „L'Oréal Paris“ nusprendė tapti tarptautine Premium kategorijos grožio produktų kompanija ir kaip savo pagrindinį teiginį pasirinko būtent šūkį „Nes aš to verta“. Jis buvo išverstas į daugelį kalbų, netrukus prasidėjo ir reklaminė kampanija. Pirmiausia „L'Oréal Paris“ įsitvirtino Europoje, o XXIa. pradžioje įžengė ir į Azijos rinką. Prekės ženklas su savo šūkio pagalba pasiekė naujai praturtėjusią aukštesnę viduriniąją klasę, kuri ir sudarė jo klientų branduolį.

Taigi šūkis „Nes aš to verta!“, vėliau kiek modifikuotas į „Nes tu to verta!“ bei „Nes mes to vertos!“, per savo 40 metų istoriją ne tik atliko savo tiesioginę – pardavimų skatinimo – funkciją, bet ir buvo socialinės XXa. pabaigos revoliucijos bei moterų emancipacijos dalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų