• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Išvažiuojamajame posėdyje Kaune sausio 28 dieną Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo bylą dėl UAB „Daisena“ veiksmų, pažeidžiančių Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatas.

REKLAMA
REKLAMA

Vykdydama reklamos monitoringą visuomenės informavimo priemonėse, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebėjo, kad žurnalo vaikams „Žirniukas“ 2009 metų antrame numeryje galiniame išoriniame viršelyje buvo skleidžiama saldainių „Fritt“ reklama, kurioje naudojant tiesioginio raginimo žodžius „pirk“ bei „laimėk“ žurnalo skaitytojai – vaikai buvo tiesiogiai kviečiami įsigyti saldainių.

REKLAMA

Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme nustatyta, kad komercinė veikla, jeigu ji pasireiškia kaip įtraukimas į reklamą vaikams skirto tiesioginio raginimo pirkti arba įtikinti tėvus ar kitus suaugusius asmenis nupirkti jiems reklamuojamus produktus, yra agresyvi. Tokiu būdu šis įstatymas nustato apsaugą nuo tiesioginio raginimo pirkti vaikams, kurie dėl savo amžiaus ir patiklumo ypač lengvai pasiduoda komercinės veiklos arba produkto tiesioginio siūlymo įtakai.

REKLAMA
REKLAMA

Reklamos užsakovas UAB „Daisena“ analogišką saldainių „Fritt“ reklamą skleidė ir 2009 metų vasario mėnesio žurnaluose vaikams „Pelytė“ bei „Tokučiai“.

Išnagrinėjusi bylą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą UAB „Daisena“ skyrė 1500 litų baudą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų