Sostinėje gali atsirasti daugiau saugių požeminių pėsčiųjų perėjų su prekybai skirtais plotais. Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį vykusiame posėdyje pritarė tolesniam siūlymo požeminius pėsčiųjų tunelius įrengti viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu svarstymui.
Dėl pėsčiųjų srautų, kertančių gatves, mieste nuolat didėja automobilių spūstys, įvyksta avarijų. Didžiausi pėsčiųjų srautai stebimi prie Gariūnų turgavietės, Laisvės prospekte prie viešojo transporto stotelės "Laisvė", Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje, prie Santariškių klinikų.
Siekiant pagerinti situaciją, didžiausio automobilių ir pėsčiųjų srautų susikirtimo vietose siūloma įrengti požemines pėsčiųjų perėjas su komercijai skirtais plotais.
Pagal Vilniaus savivaldybės 2007-2013 m. ekonomikos veiksmų programos dalį "Savivaldos transporto infrastruktūros modernizavimas ir plėtra", įgyvendinus projektą, 85 proc. jo sąnaudų kompensuotų vyriausybiniai ir Europos Sąjungos struktūriniai fondai, o 15 proc. - Vilniaus savivaldybė. Šį 15 proc. finansavimo įsipareigojimą siūloma prisiimti privačiam subjektui. Investuotas lėšas jis vėliau susigrąžintų iš prekybinio ploto nuomos.