3G ir 43 maršruto autobusai, kuriuose įrengtos specialios vietos dviračiams, padės dviratininkams užvažiuoti į Šeškinės kalną ir įveikti sudėtingas kelio atkarpas.
Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus teigimu, projektas yra bandomasis, norint išsiaiškinti, ar tokia paslauga būtų reikalinga ir populiari tarp vilniečių.
„Vilnius yra atviras ir draugiškas miestas visoms transporto rūšims. Norime, kad kuo daugiau vilniečių naudotųsi miesto viešuoju transportu, kuris būtų patrauklus ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams“, – pranešime sakė R.Šimašius.
Pasak Vilniaus viešojo transporto direktoriaus Gintaro Maželio, velobusu vilniečiai ir miesto svečiai galės saugiai pakilti į Šeškinės kalną ir lengviau pasiekti atokiausius šiaurinio Vilniaus rajonus. Jei paslauga pasiteisins, įmonė plės keleiviams bei dviratininkams pritaikytų autobusų maršrutų tinklą.
„Keleiviams už dviračio gabenimą papildomai nereikės mokėti. Tikimės, kad keleiviai bus geranoriški ir šį projektą, numatomą vykdyti iki žiemos pradžios, palaikys“, – kalbėjo G.Maželis.
Vakarinio piko valandomis velobusas į Šeškinės kalną važiuos penkis kartus, o per visą dieną – 16 kartų. Velobusų maršrutus tvarkaraščiuose nuo kitos savaitės planuojama pažymėti specialiu dviračio ženkliuku.
Vilniaus miesto savivaldybė taip pat planuoja iš Europos Sąjungos (ES) lėšų nutiesti dviračių taką nuo Konstitucijos prospekto iki Pašilaičių, Fabijoniškių rajonų, taip pat palei Narbuto gatvę link Pilaitės. Įgyvendinus suplanuotus projektus iki 2020 metų, savivaldybė tikisi, kad 90 proc. vilniečių galės lengvai pasiekti gerą dviračių taką ne tolesniu nei kilometro atstumu nuo savo namų ar darbo, ir visi miesto takai bus sujungti į vieną tinklą.