REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šalia suvažinėto Andriaus Motiejūno rastas ir jo mobilusis telefonas. Įtariama, kad neveikė ir transporto priemonės garsinė signalizacija.

REKLAMA
REKLAMA

Tragedija, kokios dar nėra buvę jau 15 metų gyvuojančioje Vilniaus UAB „Biseris“, įvyko ketvirtadienio rytą pakaunėje.

REKLAMA

Liudytojų nėra.

Keturi bendrovės darbuotojai jau keletą dienų ženklino kelio Kaunas-Marijampolė-Suvalkai (VIA BALTIKA) ruožą Garliavos apylinkėse. Tiesioginių tragedijos liudininkų nėra. Brigados vyresnysis Stanislovas Šalkovskis, sėdėjęs prie sunkiasvorės „Scania R14H“ vairo, važiavo atbuline eiga. Kiti du brigados nariai buvo maždaug už 20 metrų.

Įvykus nelaimei vienas iš jų kolegoms pasakojo matęs, kaip tolėliau stovėjęs A.Motiejūnas laikė ranką prie kepurės - atrodė, kad kalbėjo mobiliuoju telefonu. Tai vyko kelios sekundės iki tragedijos, kurios aplinkybių bendradarbis nematė - jau buvo nusisukęs.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip LŽ pasakojo įvykį tiriantis Valstybinės darbo inspekcijos Kauno skyriaus vyr. inspektorius Virginijus Vasiliauskas, S.Šalkovskis apie nelaimę sužinojo tik pamatęs iš po „Scania“ rato kyšančius kolegos drabužius. A.Motiejūnas žuvo vietoje - apie 7-10 tonų sverianti „Scania“, ant kurios užpakalinių ašių buvo pritvirtinti du katilai, pilni keliui ženklinti naudojamos masės, pervažiavo nelaimėliui galvą.

Prielaidų - ne viena

Kad atvažiuoja sunkiasvorė technika, buvo galima negirdėti ir dėl kitų priežasčių. Ženklinta tik antroji šio judraus kelio eismo juosta - pirmąja ir priešpriešine kelio dalimi važiavo automobiliai. Jų keliamas triukšmas galėjo užgožti atriedančios „Scania“ garsą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tačiau, pasak V.Vasiliausko, viena pagrindinių tragedijos priežasčių - netvarkinga pačios bendrovės „Biseris“ technika. Pirminiais duomenimis, neveikė garsinė „Scania“ signalizacija, turinti įsijungti automatiškai vos įjungus atbulinę pavarą. Jos nebūtų užgožę ir pro šalį važiuojantys automobiliai.

Tačiau LŽ kalbintas bendrovės „Biseris“ technikos direktorius Algirdas Smalinskas prašė neskubėti daryti išvadų. Anot jo, versija apie neveikiančią signalizaciją galėjo atsirasti po nelaimės prie „Scania“ vairo sėdus kitam brigados nariui. Šoko ištiktą S.Šalkovskį jau buvo išvežusi policija, o jo kolega galėjo nemokėti šios signalizacijos įjungti. Tačiau paklausus, ar jis yra tikras, kad technika veikė nepriekaištingai, A.Smalinskas nebebuvo toks kategoriškas: „Nežinau...“

REKLAMA

Geriausias darbuotojas

Pasak darbų saugos specialistų, jeigu versija dėl neveikusios signalizacijos pasitvirtins, visa atsakomybė dėl tragedijos teks bendrovės mechanikams. Tačiau ir pats S.Šalkovskis su tokia technika neturėjo dirbti.

Be tėvo liko A.Motiejūno 3 metų sūnus. „Buvo geras darbuotojas...“ - taip velionį apibūdino A.Smalinskas.

Kalbėdamas apie 33 metų S.Šalkovskį, bendrovės technikos direktorius teigė: „Tai - pats geriausias mūsų darbuotojas. Ir dėl žmogiškųjų savybių, ir dėl profesinių. Juo galima pasitikėti 100 procentų - ir kad nesės prie vairo išgėręs, ir kad puikiai organizuos darbą.“

REKLAMA

Panaši nelaimė pakaunėje jau įvyko prieš keletą metų. Tada po plentvolio, taip pat vairuojamo bendradarbio, ratais žuvo kitos kelio remonto darbus atlikusios bendrovės padalinio vadovas.

Bendrovę „Biseris“ sukrėtusi tragedija nėra ir pirma nelaimė, siejama su mobiliuoju telefonu. Apie dėl pokalbių juo kilusias avarijas rašyta jau ne kartą. Ne per seniausiai skaudi nelaimė, siejama su mobiliuoju telefonu, įvyko ir geležinkelyje. Traukinys mirtinai traumavo šalia bėgių ėjusį telefonu užsikalbėjusį vyrą.

Greta Čižinauskaitė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų