Ji taip pat pažymi, kad dar nenuspręsta, kaip išdėlioti papildomas pamokas.
„Yra daug praktinių dalykų. Aš buvau susitikimuose su Klaipėdos regiono mokyklomis ir Neringos mokyklos direktorius sako, kad mūsų visi vaikai ir visi tėvai išeina masiškai dirbti vasaros sezono metu, nes tokia yra šito regiono specifika. Todėl tie siūlymai, kurie yra teikiami, kaip galėtų būti ilginami mokslo metai, kaip galėtų tos dienos išsidėstyti, vienas iš variantų ir yra galvoti, ar ilginti birželio mėnesį, ar rugpjūtį, o galbūt mokykla gali pati nuspręsti, kaip tas dienas išdėlioti per mokslo metus“, - spaudos konferencijoje antradienį sakė ministrė.
Šią savaitę prasideda viešosios konsultacijos regionuose dėl siūlymo ilginti mokslo metų trukmę. Švietimo ir mokslo ministerija mokslo metų ilginimą įvardija tarp priemonių siekiant pagerinti mokinių pasiekimus.
Išdėstant ugdymo programą per ilgesnį laikotarpį, tikimasi, sumažėtų krūvis vaikams, jie turėtų daugiau laiko įsisavinti dalykus, o ne „perbėgti“ temas. Paklausta, kokio rezultato tikimasi pailginus mokslo metus dviem savaitėmis, ministrė antradienį pažymėjo, kad tai yra tik viena iš priemonių siekiant kokybės.
„Tikriausiai visi atsakingai suprantame, ką ir bandžiau paaiškinti, kad vieno stebuklingo žingsnio, kaip užtikrinti švietimo kokybę, nėra. Tam reikia tikrai daug veiksnių. Reikia ir ugdymo turinį stiprinti, ir mokytojų kvalifikaciją stiprinti, ir mokyklos veiklos organizavimą stiprinti. Ir viena iš organizavimo formų yra mokslo metų ilginimas. Kai visas kompleksas veiksnių suveiks, tai tikrai turėtų atsiliepti kokybiškesniais pasiekimais“, - aiškino J.Petrauskienė.