Tarptautinis Palangos oro uostas netrukus bus aptvertas statybų tvoromis. Kitą savaitę čia pradedamas statyti keleivių terminalo priestatas. Dabar esantis 1700 kvadratinių metrų ploto terminalas bus praplėstas daugiau nei du kartus, rašo "Lietuvos rytas".
Tuščiame plote tarp dabartinio terminalo ir oro uosto administracinio pastato atsiras priestatas, kurio plotas sieks beveik 2 tūkstančius kvadratinių metrų.
Po rekonstrukcijos su keleivių terminalu bus sujungtas dabar atskirai stovintis oro uosto administracinis pastatas.
Senajame pastate bus aptarnaujami Šengeno šalių keleiviai. Terminalo priestatas bus skirtas ne Šengeno valstybių keleiviams, kuriems bus būtinas atidesnis pasienio ir muitinės tarnybų patikrinimas.
Kartu su nauja įranga būsimo terminalo statybos darbai kainuos 11,3 milijono litų. Iš šios sumos 4 mln. litų skiria šalies biudžetas. Likusius pinigus oro uostas skolinsis iš bankų.
Dar 3,6 mln. į naująjį terminalą investuos Valstybės sienos apsaugos tarnyba, kuri įrengs vaizdo kameras, asmenų identifikavimo įrangą, darbo vietas.
Naujasis terminalas turi būti pastatytas iki rugsėjo pabaigos. Senojo terminalo rekonstrukciją planuojama pradėti kitais metais.
Dabar 2 kilometrų ilgio ir 40 metrų pločio esantis takas abiejose galuose bus pailgintas po 150 metrų ir praplatės penkiais metrais. Bus atnaujinama ir tako vandens surinkimo sistema.
Ilginant taką šiaurinėje pusėje 10 hektarų miško plote teks iškirsti aukščiausius medžius.
Modernizuoti Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo taką iš viso kainuos 23,2 mln. litų.
Tako atnaujinimo darbai turi būti baigti gruodžio mėnesį.
Oro uostas neveiks 4 dienas. Vykstant darbams oro uostas nenutrauks veiklos. Statant terminalo priestatą keleiviai bus priimami senajame terminale.