Lėktuvų parkus plečiančios Lietuvoje veikiančios oro bendrovės "flyLAL-Lithuanian Airlines" ir "airBaltic" nuogąstauja, kad jų keleivių gabenimo planai didesni, nei numatoma Vilniaus oro uosto plėtra.
Anot Latvijos įmonės "airBaltic" atstovybės Lietuvoje vadovo Tado Vizgirdos, oro bendrovei dar labiau plėstis trukdo ribotos šio oro uosto galimybės, kainodara.
"Rygos oro uoste nusileisti tokiam pat orlaiviui kainuoja 800 JAV dolerių, o Vilniuje - 3,2 tūkst. JAV dolerių. Norėtume ir didesniais lėktuvais į Lietuvą keleivius skraidinti - 146 vietų, tačiau negalime, nes neapsimoka dėl svorio mokesčių", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė jis.
Anot "flyLAL-Lithuanian Airlines" Pardavimų ir rinkodaros departamento direktoriaus Liutauro Tarabino, keleivių srautus gerokai galėtų padidinti tranzitiniai keleiviai, tačiau tam reikalingas naujas terminalas ir todėl "flyLAL" grupė siekia būti nepriklausoma.
Oro uosto komercijos direktoriaus Antano Skubėjaus teigimu, jei keleivių srautai augs pakankamai, oro uosto mokesčiai bus mažinami jau kitais metais, o oro uosto pralaidumą iki 3 mln. keleivių per metus padidins naujas terminalas.
Tiesa, pasak T.Vizgirdos, po dvejų ar trejų metų tokie pajėgumai jau vėl bus nepakankami.