Įgyvendinant įvaizdžio strategijos rengimą, numatoma sukurti vizualinę ir verbalinę įvaizdžio išraišką, prekės ženklą, Lietuvos įvaizdžio knygą, parengti įvaizdžio formavimui reikalingas duomenų bazes.
Tikimasi, kad koordinuotas ir kryptingas informacijos apie Lietuvos pažangą ir pasiekimus skleidimas padidins šalies žinomumą, sustiprins gyventojų lojalumą, padės mažinti emigraciją ir į šalį pritraukti daugiau lankytojų, stiprins ryšius su išeivija, leis efektyviau naudoti valstybės lėšas.
Strategijos projektą parengė konkursą laimėjęs konsorciumas – viešoji įstaiga „Europos namai”, „Bell Potinger Corporate & Financial Limited” bei „Vilmorus”.
Įvaizdžio strategijos rengimo sąmata yra 800 tūkst. Lt. Konsorciumas atliko valstybės įvaizdžio tyrimą Lietuvoje ir visose Europos Sąjungos valstybėse, Baltarusijoje ir Kaliningrado srityje. Iš viso buvo apklausta 27 tūkst. respondentų.
REKLAMA