• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo danties skausmo nesame apsaugotas nė vienas. Naktį pažadinus skausmui iškart puolame ieškotis pagalbos. Portalą tv3.lt pasiekė jautrus skaitytojos, kurios nepilnametei dukrai nepavyko gauti skubios stomatologinės pagalbos, laiškas. Mergaitei gydytojai pasiūlė tik nuskausminamųjų, nes įstatymai esą neleidžia elgtis kitaip.

Nuo danties skausmo nesame apsaugotas nė vienas. Naktį pažadinus skausmui iškart puolame ieškotis pagalbos. Portalą tv3.lt pasiekė jautrus skaitytojos, kurios nepilnametei dukrai nepavyko gauti skubios stomatologinės pagalbos, laiškas. Mergaitei gydytojai pasiūlė tik nuskausminamųjų, nes įstatymai esą neleidžia elgtis kitaip.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vardo ir pavardės nenorėjusi atskleisti moteris laiške rašo, jog ketvirtadienio vakarą dėl ūmaus danties skausmo nuvežė savo nepilnametę dukterį į Vilniuje esančią Žalgirio kliniką, nes mergaitės stomatologė atostogavo. Klinikoje mergaitei suleido nuskausminamųjų, bet teigė, kad danties gręžti ar imtis kitokių procedūrų jie neturi teisės.

REKLAMA

Tuo tarpu regioninė poliklinika mergaitei pagalbos nesuteikė, nes ji nėra ten registruota. Kitą dieną paskambinus į Žalgirio kliniką, moteris sulaukė atsakymo, kad rimtesnėms procedūroms reikia siuntimo. Vis dėlto, siuntimo mergaitė gauti negalėjo, nes jos gydytoja atostogavo, o norint gauti gydymą privačioje klinikoje, tektų laukti eilėje.

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip valstybė rūpinasi gyventojais, o ypač vaikais nepilnamečiais, jei mes, gyventojai, mokam mokesčius o pagalbos skubios nesulaukiam? Juk čia tiesiog vaikas, kuris neturi tiek kantrybės, nors turbūt ir suaugęs neiškęstų skausmo kelių dienų“, - laiške rašė nusivylusi motina.

Kaltę verčia vieni kitiems

Paprašyta pakomentuoti situaciją, Žalgirio klinikos direktorė Alina Pūrienė tikino, kad klinika visas paslaugas teikia įstatymų numatyta tvarka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Būtinoji pagalba teikiama nemokamai taip pat teisės aktų numatyta tvarka. Daugiau nieko negaliu komentuoti. Būtinosios pagalbos apibrėžime, matyt, neįeina tas atvejis, aš negaliu komentuoti, nes ligos istorijos nepasikėliau, bet aš manau, kad gydytojai kaip visada viską daro teisės aktų numatyta tvarka. Negaliu pasakyti, kad teisės aktai yra tobuli, tikrai yra punktų daug taisytinų, ir šiuo atveju, manau, kad čia situacija, kai taip pat turėtų būti taisytina. Bet niekas už įstatymo ribų ligoninėje nedirba“, - tv3.lt sakė A. Pūrienė.

REKLAMA

Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkė Agnė Širinskienė atsisakė išsamiau komentuoti situaciją, tačiau mano, kad, jei gydymo įstaiga įžvelgia įstatymo spragų, turėtų kreiptis į Sveikatos apsaugos ministeriją.

„Žmonės, jeigu jie gauna nekokybiškas sveikatos priežiūros paslaugas, pirmiausiai turėtų skųstis tiek ligoninės vadovybei, tiek vėliau ir teisės aktų nustatyta tvarka ieškoti žalos atlyginimo. Tai yra ta bendra taisyklė, kurios reikėtų laikytis. Jeigu gydytojas žino, kad teisės aktai nėra tobuli, ir aš spėčiau, kad tai yra ministro įsakymu, tai ji tikrai turėtų nedelsiant informuoti ministeriją ir kartu ieškoti sprendimo. Jeigu yra būtinybė, būtinoji medicinos pagalba teikiama vietoje ir nedelsiant. Mes jau tokiu atveju siuntimo ar laukimo du mėnesius tikrai neturime, kalbėdami apie būtinąją medicinos pagalbą“, - tv3.lt kalbėjo A. Širinskienė.

Portalui tv3.lt susisiekti su sveikatos apsaugos ministru Aurelijumi Veryga nepavyko, nes jis atostogauja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų