Rudenį prasidės vienintelio Baltijos šalyse geležinkelio tunelio Kaune rekonstrukcija. Traukinių eismas tuneliu bus uždarytas pusantrų metų. Dar svarstoma, kaip išspręsti dėl to kilsiančius nepatogumus traukinių keleiviams, Lietuvos radijas.
Į Kultūros paveldo registrą įtraukto tunelio rekonstrukcija prasidės spalį. Planuojama atnaujinti kilometro ir beveik 300 metrų ilgio tunelio elektros instaliacijas, įrengti apšvietimą, apsauginę signalizaciją, avarinius išėjimus.
Tunelyje bus nutiestos dvi geležinkelio vėžės, įdiegta nauja drenažo sistema. Pasak rekonstrukcijos projekto vadovo Mindaugo Papakulio, tai – didžiausi iššūkiai inžinieriams ir rangovams.
Planuojama, kad darbai gali trukti pusantrų metų. Per šį laikotarpį eismas tuneliu taip pat bus uždarytas.
Jau yra numatyti keli traukinių maršrutų variantai. Specialiai sudaryta darbo grupė kitą savaitę turėtų nuspręsti, kurį iš jų pasirinkti, kad mažiausiai nepatogumų patirtų traukinių keleiviai.
Prieš 145 metų statyto geležinkelio tunelio Kaune rekonstrukcija kainuos daugiau kaip 80 mln. Lt. Didžiąją dalį lėšų skyrė ES fondai.