REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojai skundžiasi, kad dar prieš Naujuosius metus užsisakė siuntinius, tačiau jų iki šiol nesulaukia. Tokių situacijų, panašu, yra ne viena. Naujienų portalui tv3.lt Gediminas (vardas ir pavardė redakcijai žinoma – aut. past.) teigė, kad daugiau nei mėnesį nesulaukia savo pirkinių.

Gyventojai skundžiasi, kad dar prieš Naujuosius metus užsisakė siuntinius, tačiau jų iki šiol nesulaukia. Tokių situacijų, panašu, yra ne viena. Naujienų portalui tv3.lt Gediminas (vardas ir pavardė redakcijai žinoma – aut. past.) teigė, kad daugiau nei mėnesį nesulaukia savo pirkinių.

REKLAMA

„Užsisakiau iš vienos parduotuvės patefoną ir garso kolonėles. Patefoną jie turi vietoje, viskas gerai, bet kolonėlių neturi. Jos yra užsakytos, parduotuvė laukia 17-os vienetų ir negauna jų jau virš mėnesio. Kadangi jie negauna kolonėlių – aš negaunu savo pirkinio“, – apmaudu dalijosi Gediminas.

Siuntų kiekis nemažėja

Naujienų portalo tv3.lt kalbintos siuntų įmonės tikina, kad įprastai siuntų kiekis jau turėjo sumažėti, tačiau šiemet siuntinių srautas nuo Kalėdų išliko mažai pakitęs. Taip pat pristatymą sunkina prastos oro sąlygos.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurios kurjerių bendrovės skaičiuoja, kad siuntų kiekis šventiniu laikotarpiu išaugo 133 proc. ir iki šiol negrįžta į prieš tai buvusį lygį.

REKLAMA

Pasak jų, kalėdinių siuntų vėlavimai susidarė dėl išaugusių siuntų kiekio ir dėl sudėtingų oro sąlygų, kai kurie rajonai ar gyvenvietės yra sunkiai privažiuojamos ir siuntos gali atvykti vėliau nei prognozuota.

Išmoko pirkti internetu

Lietuvos pašto komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė komentuoja, pandemijos metu žmonės tarsi išmoko dažniau pirkti internetu, todėl ir siuntų kiekis po Kalėdų nemažėja

„Paprastai per sausį siuntų kiekis stabilizuojasi ir grįžta į įprastas normas. Šiais metais turime kiek kitokią situaciją – karantinas išugdė naujus gyventojų apsipirkimo įpročius – daugiau perkama internetu, o tai lemia išaugusius ir siuntų kiekius, ypač auga paštomatų paklausa, pavyzdžiui, lyginant 2019 m. ir 2020 m. gruodžio mėnesių statistiką, siuntų kiekis paštomatuose augo net tris kartus“, – komentuoja U. Bartašiūtė.

REKLAMA
REKLAMA

Moteris prideda, kad prie vėlavimo dabar gali prisidėti ne tik itin didelio krūvio sulaukiantys tinklai, tačiau ir privaloma darbuotojų saviizoliacija dėl Covid-19.

„Yra tam tikrų iššūkių, kaip pavyzdžiui, susirgę darbuotojai, praeitą savaitę buvęs snygis, prastos eismo sąlygos, kartais pasitaiko žmogiškųjų klaidų, tačiau jie yra laikini, visada sekame situaciją ir imamės visų reikalingų priemonių iškilusiems nesklandumams išspręsti, kad siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau.

Apie į Lietuvą atkeliaujančias siuntas Lietuvos paštas informuojamas tik tada, kai siunta pasiekia logistikos centrą, todėl negalime įvardinti, kiek siuntų šiuo metu keliauja į Lietuvą, kiek jų keliauja dar nuo Kalėdinio laikotarpio –yra sutrikusi tarptautinė logistikos grandinė, ypač, siuntų iš trečiųjų šalių, tad tokių atvejų gali būti“, – pasakoja U. Bartašiūtė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias vėlavimas – Vilniuje

Didžiausi vėlavimai, anot kurjerių, galimi Vilniaus regione. Vėlavimas itin tikėtinas, jei siuntinys turėtų keliauti į populiarų siuntų terminalą.  bet šie, dėl užimtumo negali priimti naujų siuntų.

„Omniva“ operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė pasakoja, kad kurjeriams tenka budėti prie perpildytų terminalų ir taip dalinti klientams siuntas:

„Dėl fizinės prekybos apribojimų siuntų srautas šiuo metu yra maždaug 2,5 karto didesnis nei tuo pat metu pernai, todėl nuolat stebime situaciją ir imamės papildomų priemonių siekdami, kad visos siuntos visus klientus pasiektų per kiek įmanoma trumpesnį laiką.

REKLAMA

Šiuo metu samdome naujus darbuotojus, dirbame ir savaitgaliais, papildomai organizuojame kurjerių budėjimus, kai siuntos dalijamos tiesiai iš automobilio. Šiuo metu visoje Lietuvoje siuntas pristatome per 1–2 darbo dienas, o Vilniuje ir Vilniaus regione, kur paštomatų užimtumas didžiausias – per 1–4 darbo dienas.“

Įsibėgėjo dovanų grąžinimas

Kol dalis žmonių laukia dar praėjusiais metais užsakytų prekių, kiti jau pradėjo pardavėjams grąžinti nepatikusias kalėdines dovanas.

„DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila tikina, kad šiuo metu klientai vis dažniau nori gražinti netikusias prekes pardavėjams.

„Labai abejojame ar pas mus yra dar nuo Kalėdų likusių nepristatytų siuntų. Bet, kas dar vyksta ir yra susiję su Kalėdomis – tai padidėjęs prekių grąžinimai. Ir ne tik dėl netikusių kalėdinių dovanų, bet ir dėl didelių pirkimų internete.

REKLAMA

Žmonės aktyviai grąžina šventiniu laikotarpiu padovanotas ar įsigytas netikusias prekes atgal pardavėjams, o tai padaryti nori kaip įmanoma greičiau ir paprasčiau.

Atsižvelgiant į šiandieninę situaciją, kol kas sunku pasakyti, kada siuntų tinklas grįš į prieš šventinį laikotarpį. Turbūt, kai baigsis karantinas, bet jei ir grįš – tai į gerokai aukštesnį lygį nei bet kada iki šiol“, – komentuoja T. Vaišvila.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų