Klaipėdos savivaldybės tarybos Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisijai siūloma nustatyti istorinių laivų nuolatinę stovėjimo vietą prie Klaipėdos piliavietės krantinių, kad jie papuoštų miesto ir uosto centrą.
Šiuo metu Klaipėdos uoste tėra vienintelė istorinio laivo kopija "Arka", jis laikomas prie Klaipėdos piliavietės užutekio krantinių.
Tokio tipo laivus (vadinamus "kogg" tipo) Baltijos jūroje naudojo Hanzos pirkliai XIV-XV amžiais. Tokie laivai atplaukdavo ir į Klaipėdą.
Ši kopija yra vienintelė, daugiau tokių laivų pasaulyje nėra pastatyta. Laivas yra per aukštas, kad galėtų praplaukti pro Pilies ar Biržos tiltus, todėl jis negali stovėti Danės upėje prie "Meridiano" burlaivio.
Šiuo metu visos Klaipėdos piliavietės užutekio krantinės užimtos, šis laivas neturi nuolatinės vietos. Dabar jis laikinai stovi priešais viešbutį "Astra".
Šiam laivui sudėtinga saugiai paimti keleivius, nes jie gali išlipti ar užlipti tik iš šono. Kiti mažieji žvejybiniai ir pramoginiai laivai Klaipėdos piliavietės užutekyje, skirtingai nei kogas "Arka", yra pritaikyti priimti keleivius per laivo nosį.
Užsienyje tokius laivus stato pačiose matomiausiose uostų vietose.
Pasak Savivaldybės tarybos nario Naglio Puteikio, laikyti laivą prie nepritaikytos krantinės yra pavojinga. Pavyzdžiui, pernai, Jūros šventės pradžioje, kai šis laivas stovėjo prie jam nepritaikytos krantinės, pro šalį plukęs karinis laivas "Skalvis" sukėlė bangą, kuri pradėjo siūbuoti laivą "Arka". Šio įvykio metu laivo bortas nukirto laivo savininko žmonos dešinės rankos dviejų pirštų galus, nes krantinė buvo per aukšta. Nukentėjo ir pats laivas.
Laivas "Arka" per pusantrų metų iš Karelijos pušies buvo pagamintas Rusijos Petrozavodsko laivų statybos bendrovėje. Į vandenį jis nuleistas 2007-aisiais.